Gå til innhold

Vil du bli spådd gratis?? Jeg spår deg gjerne ..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vært i kontakt med deg via hjemmesiden din, men når det kom til stykket feiget jeg ut, fordi jeg egentlig ikke ville vite så mye.

Det eneste jeg ønsker å vite er om jeg kommer til å få flere barn og om ekteskapet står sterkt?

Født 12.01.72

På forhånd takk!

Annonse

Hei :)

Slenger meg på her selv om tråden er veldig lang..

Har prøvd før men ikke fått svar.

Jeg lurer på hva du kan si om helsen min i framtiden?

Skjønner det er mange som vil ha svar men håper du får tid til meg :)

291183

Annonse

Tuuuusen takk Rosene!! Du gav meg en så god lesning og så mange gode råd,- blant annet at jeg skulle oppsøke en healer!! Det gjorde jeg i dag,.. og livet og fremtiden ser veldig veldig lyst ut. Healeren så det samme som deg,.. jeg må begynne å tenke på meg selv, ikke bare alle andre!! Barnet kommer når jeg er klar for det,.. og jeg må ønske det velkommen med all min kraft. Så nå kan det nok skje når som helst,.. jeg må bare tro på det selv.

Anbefaler Rosene sterkt. Blitt spådd av henne 2 ganger og hun ser helheten og sammenhenger på en utrolig fin måte. Tidsaspektet vet jeg og fikk også høre i dag er visst vanskelig å spå,.. siden ting hele tiden er i bevegelse. Så dere som blir skuffet over at tiden ikke stemmer helt,.. så er det en grunn til at ting blir skyvet frem eller tilbake;)

Skytsengel?? Jeg skulle spørre deg her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...