Gå til innhold

Vil du bli spådd gratis?? Jeg spår deg gjerne ..

Anbefalte innlegg

091274

Her så det veldig spenende ut for deg. Det ser ut som at du har mase spennede å se fram til.. Så ja,du får en god karriere,dette har du faktisk fortjent..Ser ut som at du får mer i lønn også..Jeg ser deg undertegne en kontrakt,altså jobb kontrakt..Du er godt likt på jobben,du er kreativ og gjør en god jobb...

Kortet tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster.

Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få til

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

Kortet kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp

Lykke til

Fortsetter under...

1510.71

Alt fra nå og innen 2-3 mnd..

Du får en gutt...

Dette var noen av korta du fikk :

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området

Står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet.

Kortet representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser.

Lykke til

Annonse

Gjest Ambivalent

Jeg har spurt lengre oppe i tråden, men du svarte ikke. Så jeg prøver igjen jeg :)

Spurte om økonomi, barn og kjærlighet... Men kan vel heller bare spørre hva du får opp generelt på meg.. Om du har tid da :)

03.12.85.

Annonse

Heisann..

Jeg hoppa med vilje over deg,da du hadde så mange spørsmål.Må være rettferdig for alle veit du..Da jeg skrev "kun et spørsmål pr person " Dette for at jeg ska rekke å spå alle ;)

Ja,du blir gravid innen 2-7 mnd fra nå..Er masse spenende og fine kort på deg her, dette er da noen av dem..

Stjernen står for håp, gir lys i enden av tunnelen og viser vei i mørket. Du er på rett spor, for å nå mål og lengsler kreves handling. Hvis du har holdt tilbake, er det nå på tide å gi generøst.

Stjernen representerer inspirasjon, sinnsro, tro og optimisme. Den gir løfter om fornyelse, hell og lykke. Kanskje vil en spesielt lykkelig hendelse snart inntreffe. Kortet viser deg hva som er mulig hvis du tør følge din ledestjerne (drømmer og visjoner). Åpne hjertet og løslat frykt og tvil.

Stavenes ess står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet.

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere.

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

Ha en fortsatt fin dag ;)

Klem fra meg ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...