Gå til innhold

Vil du bli spådd gratis?? Jeg spår deg gjerne ..

Anbefalte innlegg

18.09.1983

Jeg føler at du vil møte en snill mann, om ca 2-6 mnd.. Han er en veldig snill og omsorgs full person. Han vil gjøre deg lykkelig,Jeg føler at du må slutte å lete, først da vil han dukke opp.. Styr unna bad boys, da dem fanger opp signalene at du leter etter en mann..Det er også derfor du nesten alltid roter deg borti slike mannfolk.. Men husk,å sette det på hylla en stund så ska jeg love deg at Mr Right dukker opp..

Du får et tilbud ,du ikke kan si nei til..Det er en innvitasjon fra denne mannen,han vil ta deg med på en liten tur..Det kommer til å bli en veldig koslig og romantisk tur..

Klem

Lykke til..

Fortsetter under...

25.11.79

Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster.

Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få til

står for overbevisning. Stikkord for kortet er diskusjoner, ordkrig, forhandlinger, handelskrig, byttehandel og konkurranse. Det er viktig å ta et standpunkt, dette tvinger andre til å gjøre det samme. Du har behov for konstant bevegelse, lærdom og utvikling av evner og talenter.

Dersom saken er viktig for deg, så hold ut og ikke vik for presset. Mot og besluttsomhet kan gi gode resultater. Gjennom å stå for det du mener lærer du å stole på deg selv. Konkurranse er sunt, det ansporer en til å nå høyere. Du har mange mot deg, men befinner deg i den mest fordelaktige posisjonen.

Ser ut som at du må overbevise en person,det kan være kjærsten din (f eks hvis du ønsker barn nå,mens han vil vente f eks,så kan da disse korta dukke opp.Altså ,at du må overbevise/overtale den personen,slik at du ska få gjennom ditt ønske...

står for begrensninger. Du befinner deg i en tilsynelatende umulig situasjon du ikke ser noen utvei fra. Dette gjør at du føler forvirring og maktesløshet.

Husk at du har alltid valg og makt. Hvis du tror det er mulig, kan du finne en utvei. Foreløpig har du nok med å godta situasjonen som den er og akseptere barrierene som holder deg tilbake. Senere må du ta en beslutning, og da vil du få et tegn på hvordan du skal komme deg ut av knipen.

handler om å stikke av. Dette er et rastløst kort. Du flykter fra forpliktelser, ansvar, hardt arbeid eller kjærlighet. Kanskje du har foretatt gale valg som du ønsker å skjule.

Du er en ensom ulv som føler at du er mer effektiv på egen hånd. I enkelte tilfeller kan dette være nyttig, men i det lange løp blir man ikke lykkelige og produktive uten forpliktelser til andre.

Kortet kan også signalisere tyveri. Kanskje noen stjeler ideene dine. Kortet gir råd om å være beskjeden og fremsynt i omgang med mektige motstandere. Her må det benyttes takt og diplomati - hold kortene tett mot kroppen. Tiden er ikke inne til å ta opp kampen, vent og vær tålmodig.

Situasjoner

Kortet viser til forandringer i livet ditt. Det kan være kommende strider som må utkjempes og fiender som må overvinnes med våpen i hånd. Det kan være en person som endrer livet ditt. En gammel venn du har mistet kontakten med dukker kanskje plutselig opp.

Kortet står også for studier, ideer og kommunikasjon. Du vil få nye opplysninger, per brev, telefon eller i et møte, som vil gjøre deg kraftig forbauset

Lykke til...

Annonse

Anonym 30.01.85

Bare koslig.. Ja,dere har masse fint å se fram til...

Takk for koslige ord,alltid moro med koslige tilbake mld

Klem tilbake..

Ps.

Du er velkommen tilbake ,når du ønsker ..

Ha en fin dag videre..

Hun:29.04.83 Han: 26.05.80

Jeg og min mann har hatt mye problemer siste året og vurderer nå

seperasjon. På mange måter føler jeg dette er den eneste og rette utveien for oss, for at vi begge skal få det bedre. Samtidig råder ambivalensen og det er vanskelig å ta et avgjørende valg.

Så hva ser du er best i vårt tilfelle? Blir veldig takknemlig for svar

Jeg føler at det kan lønne seg for dere ,å sette dere ned å snakke åpent og ærlig med hverandre.Dere må være 100 % sikker på at dette er det dere begge vil. Jeg ville ha råda dere til å prøvd en siste gang, be gjerne om råd.Gå gjerne til en familie rådgiver sammen.Dere kan løse dette sammen,hvis dere ønsker .Dere har nemlig en sjanse.Men ja,det kreves en del jobbing for å få forholdet til å vokse. Men sånn er det med alle gode forhold,man må pleie forholdet osv.. Jeg vil også foreslå at dere reiser på en liten reise sammen.Lei en hytte for en helg, opplev naturen sammen,grill pølser ,tenn bål osv. Evt reis på en koslig tur sammen. F eks Color magic/fantasy har 2 dagers cruise,fra Norge til Tyskland.. Der kan dere spise et deilig måltid,han kan skjemme deg bort med deilig spa/god middag.Dere kan få tid til å pleie hverandre ,uten mas og tjas.,.Slå av tlf ,og kos dere sammen... Jeg vil love deg at etter en sånn tur,vil dere være nyforelska..;) Prøv da vel...

Jeg får opp at dere hadde det veldig fint forhold før,men at det er så mye som skjer rundt dere nå,og derfor får dere ikke pleid hverandre...

Får og opp at dere vil få gode nyheter snart.,,Innen 2-4mnd-..-

Lykke til...

Annonse

Hei, lust å se når eg føder??? Har termin 11 november.. men har sotte med kynnere/maserier/sammentrekninger i lenger tid no :(

Har blitt spådd av en her inne men hun har spådd feil alle 3 gangene:(

(først var det fødsel no på mandag som var men så var det plutselig føde i helgen og så tilbake på tirsdag "i går " ) men ikke noe skjed... Og når eg spør henne igjen sier hun bare kommer når hun kommer....

Jo det er jo sant, men lurer på om evt du kan se noe litt mer sikkert :D

er uke 38+2 i dag...

Selv er eg født 17.04.86....

Kan legge et likt innlegg i spå/horeskop så ser du hvor du vil svare :)

Du hoppet over mitt spørsmål, skjønner det kanskje kan være litt kjedlig spørsmål å svare på. Men jeg håper du kan ta deg tid til det.

Igjen, jeg skal utredes for kreft, klarer du å se noe rundt det?

2.2.85

Jeg har stilt spørsmål lengre oppe men ikke fått svar, selv om mange etter meg har fått svar. Er ikke meningen å være frekk siden du er så grei, men det hadde kanskje vært mest rettferdig å ta det i rekkefølge ut i fra når folk har sendt inn spørsmål?

Mitt var ihvertfall: Når blir jeg fridd til?

041184

3-4 nov,Kanskje 2-3 -4, noe med 2 tallet dukker opp her.Men det kan også være at det er klokkeslettet. Du vil få en grei og rask fødsel.. Du føder før tiden,det føler jeg.. Ønsker deg lykke til..

Klem

2.2.85

Pleier ikke å spå folk,med alvorlige sykdommer.Men på deg fikk jeg god energi.Tror du får nye medisiner,og ny energi. Jeg tror ikke at du har noe å være redd for,sia jeg får så god energi inn på deg.Men det kan være litt tøft når det står på,at du kan ønske at det ska slutte,at det ska gå over,å føle deg tappa for energi og ikke orker mer.Men da ska du tenke positivt,(be gjerne dine engler om hjelp,alle vi mennesker har en engle som passer på oss. Be englene om hjelp å du vil føle at du får ny energi.Jeg kan gjerne gi deg gratis meditering på msn,hvis du ønsker..Ta gjerne en titt på hjemsiden min,da vil du finne innfo om engler /drømmetydning/chakra osv osv..Masse spennede innfo)

Du får gode nyheter innen 2-4 mnd.. Dette har med helsen din å gjøre,så bare god energi her..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...