Gå til innhold

Hvem med termin i oktober venter fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange igjen her inne med termin i oktober eller? Tror du det blir en oktoberbaby, eller tror du du må vente til november?

Jeg har termin i dag, og begynner å miste trua på oktoberbaby... Kjenner jo ingen fødselstegn (vet heller ikke helt hva jeg skal kjenne etter da) og er i uforskammet god form! Rart å gå rundt å lengte etter vondt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin i november men har sannerlig trua på en oktober baby. Fikk enda mer håp når jordmoren min sa at babyn er kjempe klar for å komme seg ut. Enda etter alle disse sterke kynnere jeg har hatt i de siste dagene..

Så her er det håp ;)

Skrevet

Jeg er nå uke 41 hadde termin 21 oktober.... Og har fått overtidskontroll på kk 2 november..

Så håper jo jeg slipper å gå til den timen,men jeg ser for meg at jeg faktisk får en novembergutt..

Han har det ikke travelt, Ikke noe tegn. Litt murring,kynner og nedpress. Men thats it!!!

Så nå er jeg gla jeg har en dato å se frem til.. Men krysser jo fingrene for at han plutselig kommer..

Skrevet

hadde termin for noen dager siden, men har ennå ingen tegn på at det vil skje noe i den nærmeste fremtiden..lurer litt på om det blir en novemberbaby.har begynt å være småkvalm (!) igjen de siste dagene, og har en del kynnere,men det er det... får bare smøre oss med tålmodighet..for hver dag som går er nå vi en dag nærmere:)

Skrevet

Hei:)jeg har termin i dag og tror egentlig at prinsen kommer i november,selv om jeg håper han kommer før.Får bare instille meg på overtidskontroll den 7.nov.TÅLMODIGHETSTEST!!!!

Skrevet

Jeg har termin i morgen. Har innstilt meg på å gå 14 dager over, så får jeg heller bli overrasket hvis hun kommer før. Håper bare jeg slipper å bli satt i gang, vil så gjerne føde i vann =)

Skrevet

Hadde termin sist lördag, men er sannelig ikke sikker paa om de skjer noe snart eller ikke. Har hatt noen vonde omganger naa i kveld, mye verre en tidligere, men er ikke sikker paa hva det er egentlig, hehe. Kommer bare hvert 15 min saa langt, og varer i underkant av 2 min. Men om ikke annet bli jeg iallefall satt igang paa tirsdag neste uke om ikke noe skjer för den tid :) Saa kanskje blir det novembergutt istedet.

Skrevet

Har termin 31, altså på søndag.... Men, tror jeg får et novemberbarn :)

Skrevet

Jeg har termin i morgen, torsdag og venter fortsatt...ingen tegn til noenting nå heller :/

Skrevet

Hadde termin 23, og venter. Egentlig overrasket, alle tidligere barn, 3 stk er født før termin, men ikke denne gang så det blir muligens novemberbarn ...

hadde planlagt å begynne å jobbe i januar, men tror det blir utsatt en måned - var vel litt for optimistisk i forhold til fødsel

Skrevet

Er her fremdeles..

hadde vondt i går kveld, hadde håpt å våkne til rier i natt. Men jeg sov som en baby..

En uke overtid..

Han har det ikke travelt..

Skrevet

Hadde termin i går, ingenting tyder på at dette blir et oktoberbarn....

Give me some pain sier jeg bare!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...