kjersti83 Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Er 25+4 på vei. Har fått tilbake halsbrann deluxe. Var plaget med det i første trimester men slapp unna i 4 og 5 mnd og så glad når det stoppet opp. Prøver å unngå kaffe, sterk mat og ting jeg kjenner gjør det verre. Drikker bevisst melk til frokost og spiser ca 2 små yoghurt i løpet av dagen. Halsbrannen kommer spesielt på morgenen og på kvelden. Kan f.eks ikke ligge flatt til middagslur. Noen tips til surmagede meg?
Tigergutt Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Under forrige svangerskap hadde jeg masse halsbrann, og søkte råd her inne. Jeg ble tipset om "loveharts" - ja, du leste riktig! Og faktisk så fungerer det også! Jeg hadde alltid en rull med "loveharts"drops liggende! Sug på noen drops, og du vil fort merke at halsbrannen forsvinner! PS! Ikke spis for mange, for da kan det fort få motsatt effekt!
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 forrige svangerskap spiste jeg mandler HELE tiden!! Det tok halsbrannen!
Mama88 Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Sier som Tigergutt- Spis lovehearts! Kjempeeffektivt! Jeg har vært plaget med sterk halsbrann i to mnd nå, og har virkelig prøvd det meste. Alt fra halsbranntabeletter fra apoteket, til melk, til yoghurt, til peanøtter til rømme... Men lovehearts, DET funker!
kris10n Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Har vært VELDIG plaget, dette hjalp meg; -mandler -lovehearts (enig der altså) -gaviscon. Flytende best, tok støyten sånn at jeg ihvertfall fikk sovnet. Og nærmest satt oppreist, så seig jeg mer ned i senga etterhvert. Sett reklame for et nytt reseptfritt middel som skal virke i 24 t.. kommer til å sjekke det ut nærmere når jeg blir plaget med det i dette svangerskapet.
kjersti83 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2010 Hm det hadde jeg faktisk aldri trodd men skal prøve loveharts:) Godt er det å! Ift mandler spiser jeg valnøtter så og si hver dag men har ikke merket at disse demper plagene noe. Skal også prøve mandler.
3 nøtter til Askepott Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 drikk gaviscon. funke som faen
Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 Melk og lovehearts funker for meg. Jeg har funnet ut akkurat hva jeg får halsbrann av, så jeg holder meg unna dette og slipper halsbrannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå