har jente og gutt og ny spire Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Synest den er så flott,men husker bare litt av den
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 denne? den synger jeg til jenta mi hver kveld bytter bare ut nissunger med småbarna http://mirimoro.blogg.no/1259849843_amalies_jul__god_natt.html
har jente og gutt og ny spire Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Hei,det ser ut som den ja,veit folk bruker den som god natt sang.har ikkje høytalere så eg får ikkje høyrt den. trur litt av den er "å kjære milde måne,...........på alles venn og som ikkje har ei seng eller noko lignende...den er så herlig
vildejenta Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Nå er det mørkt i stall og i låve, nå skal alle nissunger sove, å kjære milde måne skinn ned på alle dem som ikke har en seng, og som ikke har et hjem, la alle barn i verden få sove denne natt, la ingen bli alene og la ingen bli forlatt, god natt min skatt, god natt.. Den du mener? Brukes ofte som nattasang her i huset..
Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Snart er det mørkt i stall og i låve, nå skal alle niss'unger sove. Du kjære milde måne, skinn ned på alle dem som ikke har en seng og som ikke har et hjem. Må alle små i verden få sove denne natt, må ingen av oss gråte og ingen bli forlatt. Na na na na na na na na........... God natt, min skatt, god natt! man kan bruke småbarna istede for nissunger
har jente og gutt og ny spire Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2010 Ja det er denne eg meiner.tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå