<rose> Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 nærmer seg fødsel og er fremdeles usikker om jeg vil på Storken eller Føden... vet ikke om jeg skal satse på å klare fødselen uten hjelpemidler eller om det er like greit å ha muligheten på Føden...Har hørt at det er større sjanse for å få familierom (om det er ledig) på Storken- så dermed frister det litt... Flere som har tenkt over dette??
Oppnedx2 Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg hadde tenkt meg på storken, om du ønsker epidural kan du alltids bli flyttet en etasje ned :-) de har jo akupunktur og badekar der i det minste til smertelindring! Men jeg må på føden nå for jeg blir satt i gang.. Tviler vel sterkt på at far får overnatte men kan jo oppdatere. hehe
Scarlette Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har hele tiden håpet på storken, men er en uke over termin, og blir jeg satt i gang er det valget uansett vekke.. Husk å ikke ha for store forhåpninger om det ene eller andre. Er det fult så havner du der det er ledig..
<rose> Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2010 er noen dager over termindato jeg og, men satser på at jeg slipper å bli satt i gang.. ifølge jordmor fikk far være med (kun en dag om gangen da) dersom det var ledig kapasitet... og det er vel ikke "høysesong" nå...?? uff. har kanskje litt høye forhåpninger....:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå