Gå til innhold

Føden eller Storken i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nærmer seg fødsel og er fremdeles usikker om jeg vil på Storken eller Føden... vet ikke om jeg skal satse på å klare fødselen uten hjelpemidler eller om det er like greit å ha muligheten på Føden...Har hørt at det er større sjanse for å få familierom (om det er ledig) på Storken- så dermed frister det litt... Flere som har tenkt over dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt meg på storken, om du ønsker epidural kan du alltids bli flyttet en etasje ned :-) de har jo akupunktur og badekar der i det minste til smertelindring! Men jeg må på føden nå for jeg blir satt i gang.. Tviler vel sterkt på at far får overnatte :P men kan jo oppdatere. hehe

Skrevet

Jeg har hele tiden håpet på storken, men er en uke over termin, og blir jeg satt i gang er det valget uansett vekke..

Husk å ikke ha for store forhåpninger om det ene eller andre. Er det fult så havner du der det er ledig..

Skrevet

er noen dager over termindato jeg og, men satser på at jeg slipper å bli satt i gang.. ifølge jordmor fikk far være med (kun en dag om gangen da) dersom det var ledig kapasitet... og det er vel ikke "høysesong" nå...?? uff. har kanskje litt høye forhåpninger....:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...