Gå til innhold

bergans- for rike folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si det kommer ann på hva det er man kjøper. Hvis du har 3 bergansjakker fra før, meen ønsker deg årets modell eller alt du har av tur og hverdagsutstyr kommer derfra så ville jeg nok tenke litt som din veninde, ja.

Fortsetter under...

Skrevet

Nesten alle studentene i byen her jeg bor går i bergansklær (jakker, sekker o.l) - tviler på at de er spesielt rike, men de kjøper gjerne en jakke som kan brukes i all slags vær isteden for å kjøpe inn en jakke til sommer, høst, vinter osv..

Skrevet

hehe - nei, men synes jo det er litt fjollete at folk som knapt er ute og bruker bilen over alt har slike plagg.

Selv har jeg en jakke som er en del dyrere enn det og av et annet merke, men kunne sikkert godt ha kjøpt meg en bergans hvis det var det jeg ville ha, MEN så er jeg mye ute hele året i all slags vær da!

Jeg synes det er helt topp at folk velger klær ette vær. Nå skal jeg sykle av gårde i sprutregn. Burde ha ventet med å sette piggdekkene på sykkelen noen dager skjønner jeg, men det går fint!

(sykler hver dag hele året og bilen får hvile i fred annet enn hvis jeg skal handle mye eller skal til steder der det blir for langt å sykle til (mer enn 6 km til daglig - for det tar for lang tid)

Skrevet

Jeg har kjempelyst på en Bergans-kåpe/frakk, den er bare helt utrolig flott! MEN, siden jeg prøver så godt jeg kan å slanke meg kjøper jeg det ikke. Jeg har sagt at når jeg kommer i match-vekt skal jeg kjøpe meg en bergansjakke, fordi at de er flotte i fasongen, fine farger og gode å ha på. Pluss at de er varme (boblejakkene)

Dattra mi har Bergans softshell, og den er vi superfornøyd med. Ungene har hver sin Bergans sekk også, men nå er dette ting hvor det dyreste koster 500 kr (jakka). Jakke til voksen koster fort mange tusenlapper, og det har jeg ikke råd til!

Skrevet

Jeg har 3 Bergans jakker, og allværsjakker i andre merker, men IKKE god råd! Bor derimot på landet og jobber som lærer i barneskole og prioriterer derfor å bruke penger på slike klær.

Jeg syns folk ser sporty og fornuftige ut i slike klær, men ikke rike! Det skal helt andre merker av helt andre kaliber for at jeg skal anse noen som rik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...