Gå til innhold

Permisjonstid - har noen boktips el.?

enits40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp gått ut i permisjon, og synes noen dager kan bli litt lange. Er ikke så flink til å finne meg huslige prosjekter, men ønsker gjerne å dykke ned i en skikkelig engasjerende og bra bok. Noen som har noen tips?

Eller er det andre ting jeg kan finne på? (Strikking, hekling og vasking ikke medregnet, ha-ha). Har begynt å få skikk på fotoalbumene her i huset, men har ellers ikke så mange ideer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke allerede har lest Min Kamp av Knausgård er det jo et godt prosjekt. Nye bøker, mange sider og drivende fortellinger :-)

Skrevet

Takk for tips, og helt enig! Har lest 1 og 2 og likte dem veldig godt, men da jeg kom til 3ern merket jeg at jeg trengte en liten Knausgård-pause.

Har du lest den? Har jeg gitt opp for raskt? :-)

Skrevet

Åh...så mye å velge i :-) Har du lest "Den tidsreisendes kvinne"? "På den andre siden av havet", "Tilbake til Riverton", "Den lukkede bok", "Boktyven", "Den trettende fortellingen"? :-)

Skrevet

"På andre siden av havet" skulle det være..

Skrevet

Takk for tips! :-)

Har lest flere av de du foreslår, men har i tillegg nå bestilt "Den tidsreisendes kvinne" på engelsk. Den har jeg ikke hørt om før, så den prøver jeg - takk igjen!

Ellers er målet mitt å pakke bagen i dag. Har hatt det på lista lenge, men utroooooolig hvor lenge man kan klare å utsette ting - selv om man har hele dagene fri!! :-)

Skrevet

Bøkene til Jørn Horst, krim! Super underholdende og lettlest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...