Gå til innhold

Hcg på 134 på 18 dager etter eggløsning, da er vel toget gått.......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde hcg på 412 da jeg var 6 uker på vei etter menstermin. Da trodde de at løpet var kjørt eller at jeg var max 4 uker på vei. Vel, de tok feil :)

Er du 100% sikker på når du hadde EL? Kan dessuten ta noen dager fra El til egget fester seg og kroppen begynner å prod. hcg.

Synes egentlig at 134 hørtes ganske normalt ut jeg.

neida, det trenger det så absolutt ikke være!!! gjennomsnittet for dag 18 er på 292............. men om man ser på dag 17 så er gjennomsnittet 132. man kan jo aldri vite 100%når eggløsningen var. en dag kan faktisk skille såpass mye! uansett om du er 17 eller 18dager etter el så ligger du fremdeles "innenfor". det er målt alt fra 70 til 292 på dag 18

og uansett så skal man ikke se på enkelttester, du må vente til neste er tatt for å kunne se om stigningen er tilfredsstillende.

se her du!

http://www.krakle.com/ventenett/hcg.html

Tuusen takk for støtten, det varmer!!! Jaaaaaa!!!! Fikk svaret på Hcg tatt i går: Hcg steget fra 134 (18 DPO) til 240 (19 DPO) på bare nøyaktig et døgn!!! Og det har jo en doblingstid på 28,54 som jo er kjempebra stigning!!! Jeg er så GLAAAAD!!! :-) Tok ny Hcg i dag også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...