Gå til innhold

Noen som har begynt å få mage???

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingenting.... Forrige svangerskap begynte magen såvidt å komme når jeg var 4-5 mnd på vei. Nå er jeg 5.5 uker på vei å det kan alt ses....

Er det mulig???

Det skal sies at jeg er veldig slank da, så det vises kansje fortere da?? Men gjorde jo ikke det forrige gang...

Noen andre med lik erfaring?

Fortsetter under...

Da jeg skulle ha førstemann var jeg slank, og magen viste vel rundt uke 8-9, syns jeg selv da. Det viste vel strengt tatt ikke at det var en gravidmage før etter ordinær ul. Nå denne gangen er jeg definitvt ikke slank, og er i 9 uke nå, og har blitt tynnere over det hele. Er spent på når magen blir gravidform på denne gangen.

Annonse

Uff ja magen er desidert vokse, pluss litt rundt midja desverre. Jeg påpeikte det til mannen i går, og han sa at "Det har eg allereie sett, men ikkje tørd å nevne." Å himmel!! Korleis skal det gå?!? Er berre 7 veker + 3. Men eg veit årsaka då.. har vært så forferdelig plaga av rett og slett svolt denne gongen, MÅ ete kvar 3 time, og rett før eg legg meg.

heihei;)

fikk stor mage etter tre uker jeg, hi hi

også skal jeg skjule den til 12 uker er gått..

blir spennende å se om det går..

jeg fikk mage etter 4 uker med førstemann,

trolig bare "sånn jeg er"...

klemmer fra meg

Er 8+3 naa, og ja, magen buler ut. Men etter saa kort tid er det nok ikke noen livmor som er skyldig i det. Det er nok hormonene som blaaser meg opp som en ballongfisk! Er tynn fra foer, saa det vises godt ogsaa. Flaut aa svare naar folk lurer paa hvor langt jeg er paa vei... hehe

Jaa.. Jeg var veldig oppblåst i uke 5, og etterpå har det bare blitt verre. Er i uke 8 nå, og jeg kan absolutt ikke gå med stramme klær. Lei av å gå med skjorter og store gensere nå:P Blir godt når jeg kan vise det. Men er litt spent på om det bare er èn her inne i magen eller om det er flere:P Er mitt første svangerskap, så vet ikke mye om dette, men alle erfarne rundt meg som vet om det synes den er veldig stor :P (Er slank med flat mage fra før av). Spennende:)

Jeg er 6+3 og magen min buler.. :P Er andregangs og igrunna ganske kraftig. Men syns magen min virkelig begynner bli gravid, strutter liksom å er ikke så slapp lenger. Når jeg har på meg stramme klær så ser jeg skikkelig gravid ut, trass i att jeg er overvektig..

Luft kanksje?? haha:P

Annonse

Jeg er 4+2, og magen har så vidt begynt å vises ja:) Jeg venter nummer 4, så grunnen kan ligge der. Men også da jeg begynte på med nummer 2 så kom magen med en gang. Var på jobb i dag, og registrerte blikk mot magen allerede. Tid for å lete fram tunikaen allerede, har ikke tenkt å si noe på mange uker enda... Og ja, buksa er trang allerde;)

er i veke 7+5 ( barn nr. 2) og magen er stor. folk begynner å spørre om eg er gravid og kor langt på vei....hadde ikkje plana å fortelle om graviditeten endå, men veit ikkje om eg klarer å gjemme magen "vekk". kanskje er det berre oppbåsthet, men folk ser på meg for då....... kan ikkje huske at dette opplevde i svangerskapet nr. 1. samboer begynte å lure om me skal få tvillinger hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...