Gå til innhold

Noen som har begynt å få mage???

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingenting.... Forrige svangerskap begynte magen såvidt å komme når jeg var 4-5 mnd på vei. Nå er jeg 5.5 uker på vei å det kan alt ses....

Er det mulig???

Det skal sies at jeg er veldig slank da, så det vises kansje fortere da?? Men gjorde jo ikke det forrige gang...

Noen andre med lik erfaring?

Fortsetter under...

Denne gangen venter jeg baby nr 3,og siden jeg fikk mage veldig fort med nr 1 og 2,regnet jeg med at det kom like fort denne gangen også,og det kan du trygt si at det gjorde ;)

Jeg kan ikke skjule det under vanlige klær lenger =)

litt mage her også, og jeg merker at den er større på kvelden. Jeg er også ganske slank, 163 og 50 kg. Men jeg synes det er rart at den "vises" så tidlig, jeg er 7+4, og knøttet skal være på størrelsen med tommelfingerneglen 10-14 mm. :)

Annonse

Jeg har begynt å få magemage tror eg...ikke bare oppblåstmage :S Jeg er 9+3 i dag og såg på fredag når eg var 9+0 at den bilringen som eg har ikke er sånn typisk ring lengre, men heller at den er sentrert på midten fremme...veldig vanskelig å forklare hehe, men eg tok et bilde i speilet i profil og vist det til noen venner og de sier også at det er tydelig en liten kul der...

Syns det var litt vel tidlig å få mage i og med at eg allerede har noen kilo ekstra i den regionen, så da kom selvfølgelig tanken på tvillinger (noe eg er meget anlagt for å få!! :S :S :S) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...