Gå til innhold

stikking der nede, åpner det seg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er som jeg blir stukket med lange nåler i underlivet. jeg er 35 uker på veg og har hatt mange harde kynnere den siste uken... rekner med dette er normalt, men stikkingen, har den noe med åpning å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det åpner seg nok ikke ;) Men nedpress er jo vanlig - ungen presser nedover på "det-som-er"... Det stikker iblant no veldig og kan være ganske så smertefullt, men det har, etter hva jeg vet, ikke noe med modning eller åpning å gjøre. Når man åpnes har man jo rier.

Skrevet

Takk for svar=)

Ja de fleste har rier , men en venninne hadde åpning før hun fikk rier, hun hadde en liten blødning, og dro til sykehus for å sjekke og det viste seg at fødselen var i gang, så derfor blir man usikker.... men godt det ikke åpner deg nå da, det er i tidligste laget =)

Skrevet

Nei, det trenger ikke å ha noe med det å gjøre. Jeg har hadde en del av det for et par uker siden. Nå er jeg 31+1. Hadde det også mye iløpet av 1.trimester i mitt første svangerskap.

Det kan jo ha med åpning å gjøre, men mest sannsynlig er det babyen som presser på bekkenet eller andre organer som gjør at det stikker nedover i underlivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...