Gå til innhold

Vedig vondt i siden-krampetak.. hva er dette??

BabyILoveU

Anbefalte innlegg

Hei..

I går når jeg skulle legge meg, snudde jeg meg og følte at "hele magen var med rundt" og det stakk og fikk sånn krampe aktig tak ivenstre side... det knøyt seg liksom.. jeg ble jo litt redd og kjente på magen etterpå å det var ikke vondt å ta på.. Og lille prinsen var like aktiv som han pleier før jeg sovnet..

i dag på jobb, har jeg følt meg litt STIV og litt slik hold aktig.. forsøkte å ringe to lege senter og det var stengt.

Ringte der etter til sykehus og de "Mente" de ikke var noe å uroe seg for :/ ..

Noen som har opplevd d samme?

Takk for svar.

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Har opplevd det samme flere ganger. Er nok bebisen som krever sin plass:) Er i uke 27 og kjenner både i hvile og i aktiv tilstand at ting knyter seg og tøyes. Ikke spesielt godt men en del av gravditeten. Før satt smertene nederst i magen men i takt med at magen vokser har det spredd seg til sidene på magen og i øvre del.

Har også en del kynnere hvis jeg går fort eller er veldig aktiv med støvsuging etc. Også vanlig:)

• 2 uker senere...

Jeg har opplevd det samme flere ganger, ikke noe farlig. Mest sannsynlig lyskestrekk eller kynnere. Ligamentene ligger på hver sin side nederst i magen og disse strekkes etterhvert som fosteret blir större. Det merkes utrolig godt når man sover og skal snu seg i sengen (ihvertfall for meg). Ikke hver natt, men noen ganger kommer disse takene... :) uansett, veldig vanlig og ingen grunn til bekymring :)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...