Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha innsett hos CFC i morgen, og er veldig usikker på om jeg skal sette inn ett eller to egg (hvis det fremdeles er mulighet for det i morgen). Legen anbefalte to egg, siden jeg er 39, og opplyste om at sannsynligheten for tvillinger er ca. 10%.

Jeg er singel og har aldri tidligere forsøkt å bli gravid, så jeg jeg vet ikke noe om hvor "fruktbar" jeg er. Synes derfor det er skummelt å sette inn to egg. Tror det kommer til å bli mer enn nok med ett barn (om jeg skulle være så heldig å bli gravid). Dersom det ikke lykkes med ett egg denne gangen vil jeg heller vurder å sette inn to neste gang.

Hva tenker/gjør dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142482663-hvor-mange-egg-setter-dere-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er 10% sjangse for tvillinger, så hadde jeg satt inn 2;) Men jeg ser jo utfordringen din...

Min erfaring er at disse legene vet hva de snakker om. Anbefaler de 2 egg, så er det nok en god grunn til det.

Masse, masse lykke til!!!

Synes du skal se an eggkvaliteten før du bestemmer deg jeg. Jeg har satt inn 2 egg begge gangene (selv om jeg er like ung som deg, ViVenter;-) ), fordi de ikke har vært perfekt delt. Ble gravid forrige gang, men vet ikke om det var ett eller 2 som festet seg, da jeg mistet mellom uke 5 og 6.

Lykke til:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...