Gå til innhold

Hva betyr dette?? Var hos gyn idag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tenkte ikke å spørre når han sa det, før nå når jeg er hjemme igjen :o

Han fortalte at det så ut som jeg nesten nettopp hadde hatt menstruasjon pga slimhinnene mine (via inv.ul), men jeg hadde egentlig IKM på søndag etter 30-31 dagers syklus.. Altså. Jeg skal ikke ha mens med det første, enda det er såå lenge siden sist! Han sa at kroppen gjerne kan tulle litt etter en spontanabort og muligens "hopper over" en syklus..

.. Men. . . da skjønner jeg ikke.....

Nårtid kan jeg forvente mens da!??!!? Betyr det at jeg enda ikke har hatt noen el? (tester ikke).

Og spontanabort? Hadde flere svakt, positive tester rundt forrige syklus... Men rar mens kom når jeg egentlig hadde vært 4+3/4. Heter ikke det kjemisk abort på fagspråk, kun her inne da? "et snev av graviditet" kalte han det :o Og da blødde jeg lenge, kraftig og smertefult (ikke likt normal mens, men lik en spontanabort jeg hadde i 2008). Den gang ble jeg tilsynelatende gravid 2-3 uker etter at fosteret var ute....!! :o Så nå skjønner jeg ikke noe.. Når kan jeg da forvente el?!? Og om jeg blir gravid i kommende mnd, når skal termindatoen regnes ut fra siden jeg tydeligvis ikke skal ha mens likevel nå - enda det er gått 32 dager siden første dag i sist mens (SA)... Ah. Mer som jeg er forvirret. Og mulig dette er utrolig rotete skrevet :P

Noen som skjønner?

Ellers, så alt ut til å være i skjønneste orden :) Normal størrelse på livmor, åpne eggledere, gode eggposer, fine slimhinner, ingen cyster eller annet :) Såh... Jeg kan jo bli gravid. Men... Hvorfor så lang tid. Er inne i 3.pp nå, skal vel starte i 4. når mens en gang kommer.. hpmf!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...