Gå til innhold

Vanskelig å holde styr på alt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå om dagen :)

Hva vi trenger av utstyr osv.. Helt koko i hodet altså.. spesielt når det gjelder hva vi trenger av klær til dette lille nurket vårt altså :) hehe

Mamma har jo selvfølgelig handlet inn det ene og det andre, ser at vi mangler sokker og strømpebukser. Noe mer ull kan vi trenge.

Problemet er vel heller å vite HVOR MYE man skal ha av de ulike størrelsene osv... blir litt tussete!!!

Flere førstegangsfødende som føler seg litt forvirra her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja! Føler nesten at jeg trenger en master i babyutstyr for å få oversikt. Prøver å ikke la meg rive med! Tenker at jeg nok kan kjøpe litt inn etter hvert som han vokser også:)

Skrevet

TAKK OG LOV.... Vi er flere!!! :D

JA, jeg syns det er veldig vanskelig å holde styr på alt en trenger!! Vi mangler nok også litt sokker og strømpebukser ser jeg! Ellers har jeg nok i overkant av gulpekluter (har tenkt "bedre med for mange enn for få"). :)

Er ganske forvirra, men samtidig har jeg også roen! For de største tingene (stellekommode, vugge, vogn, bilsete) er på plass, og da er det ikke lange veien til butikken skulle det vise seg at vi trenger noen flerer bodyer, andre typer stelleprodukter eller noe sånt!

En annen ting som forvirrer meg litt er dette med bleier... Hadde jo vært greit å dra nytte av bleiekrigen som herjer landskapet nå, men er så redd for å "hamstre" og så viser det seg at vi enten har kjøpt feil type eller altfor mye av en el annen størrelse! Tenker å vente til etter fødsel i slutten av november og heller sende kjæresten på bleieshopping da! ;)

Ble litt langt innlegg dette, men det var så godt at noen tok opp

"THE CONFUSION OF FIRST-TIMERS!!!" ;P

Skrevet

Her står det litt om hva dere trenger, samt annen nyttig info. :)

Infoen står først i innlegget. Grunnen til at den er så lang er bare at vi stadig dytter den, for å holde den på førstesiden ;)

http://www.barnimagen.com/forum/thread/142082272

Skrevet

Hei,hei:)Denne gang venter jeg tredjemann og vil anbefale dere å vente til babyen er født før dere kjøper mer klær. Erfaringsmessig får man masse gaver som stort sett er klær...ellers har du heller ingen garanti for hvor stor babyen er.(fikk en gutt i fjor sommer som begynte rett på str.62!!!)Alle klær jeg hadde måtte byttes ut,for de var for små:) Man får også litt mer oversikt over hvilke klær man syntes er lettest å ta av og på, og mest behagelig for barnet å ha på. Lykke til med alle innkjøp og fødselen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...