Gå til innhold

Hjelp til jentenavn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig bestemt oss for et navn, men nå har jeg blitt litt i tvil...og termin er om 14 dager....

Hvilket navn synes dere er finest:

Adele, Anna, Aline, Eline, Elina......eller andre forslag mottas med takk....hehe.... Men ønsker et navn som ikke er for tungt og langt, og som ikke ligger øverst på topp ti.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vanskelig å velge. Alle var fine, men Anna er kanskje litt for brukt. Dina er også fint,men vet ikke hvor poulært det har blitt. Synne liker jeg også. Og June:)

Skrevet

Anna! Kunne vært et alternativ her, men mannen liker det ikke så godt.. :-)

Skrevet

Jeg har aldri hørt navnet Adele før og syns det var et nyyyydelig navn!! Så min stemme går så absolutt til Adele! :) Men for all del, de andre var fine også! ;P

Skrevet

Eline og Elina er kjempefine navn da! Vanskelig å velge navn ja, men vent til jenta kommer så er det kanskje lettere å se hva som blir mest riktig!

Skrevet

Ariana. Litt i samme gate som de du ramset opp og ikke akkurat så vanlig :))))) Alma?

Skrevet

Ja kanskje vi bare får vente.....er jo noe med å se henne.... Men er liksom noe med å ha det klart også.....hehe...ikke lett dette navngreiene...

Skrevet

Eline helt klart:) har ei sjøl med det navnet:)

Skrevet

Eline. Ellers er Oline også veldig fint. :)

Skrevet

Adele var jo fint da :) Ellers så er Maina, Mariell, Tilde, nydelige navn og

Skrevet

Prinsessen vår skal hete Altina =)

Skrevet

Adele er kjempefint. I tillegg synes jeg at Elea er fint. Enkelt og lett, samtidig som det neste ikke er noen som heter det.

Skrevet

Adele eller Adelen er jo veldig fint :) Synes ellers Vilde, Pernille og Silja er knallfine navn :)

Skrevet

Syns Anna og Aline var finest av de du skriver :) Hvis vi skulle ha jente, ville hun hete Oda. Og kanskje Otilie, Alida eller Synnøve (etter farmoren min) som mellomnavn. Syns Maria også er et fint jentenavn.

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Eline har jeg alltid likt :) Et nydelig navn! Liker også varianten Elena veldig godt, vet ikke om det er mindre vanlig..

Lykke til med navnevalg! Det er jammen ikke lett ;)

Skrevet

Jeg synes Hanna(h) er et veldig fint navn :)

Hadde det selv som alternativ 2, men har bestemt oss for et annet navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...