firebarnsmum Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Tok endelig mot til meg i morges og testet, og den ble sannelig positiv:))) To dager etter ikm. Hadde egentlig en liten mistanke om det, men har liksom ikke ville trodd det. Og enn at det klaffet allerede i 1.pp:) Dette er tredje gangen jeg er gravid i år, så nå håper jeg inderlig at det skal gå veien altså. Hadde en MA i uke 10 i april og en BO nå i august, kjenner at det blir en nervepirrende tid framover for å si det sånn. Uansett, jeg kjenner jeg svever her jeg sitter:))
Gjest jegogfrøetjegmistet Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Gratulere og lykke til krysser fingrene for deg dette går nok fint
Peispå! Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er ikke sant? Så utrolig glad jeg ble nå:-))))))) Herregud, tror nesten ikke det jeg leste, at det går an? Har jo fleipet med det før, men vi er jo jaggu så synkroniserte at jeg blir svimmel:-) Vi får vel termin bare en dag ifra hverandre vi nå:-) Dette var sååå morsomt. GRATULERER:-) Lille italiener kommer i juli. Ha,ha
nelliik m/blå & rosa Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Såå herlig! ) Gratulerer til deg, her også
♥ Herligheten ♥ Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Gratulerer så masse!!!! =) Heldig du!! Håper det skjer i dette huset også en vakker dag .. Lykke til videre=)
firebarnsmum Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2010 Tusen takk alle sammen:)) Det er jo så koselig at det har skjedd igjen. Håper bare den holder seg der til termin denne gangen. Skal prøve å slappe av og nyte svangerskapet nå Håper dere andre følger etter snart også!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå