Oktoberskatt Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har vist ikke helt oversikt over IKM likevell, er ikke helt igang med med syklussen, kun hatt en laaang sykus etter pilleslutt, trodde kanskje jeg hadde ikm i går, men har ikke følt hverken el, eller at tr er på vei, tok en QR test i dag, bare sånn for sikkerhets skyld den var neg. som forventet... Men så har jeg gjort en STOR tabbe, la testen på badet, skulle ta å kaste den nå etter noen timer siden jeg liksom skulle ut med søpla, den stor tabben var at jeg så på testen, leeeenge etter at max tiden var gått ut og der var det en skygge strek.....!!!! Hjelp!!! Trenger bekreftelse!! dette er et falskt svar, fordi testen har ligget for lenge?? ikke sant?!?!
Consa Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Det samme skjedde med meg forrige pp. Så på testen etter 8 timer eller noe sånt, og da var det en svak skyggestrek der. Men tr kom to dager seinere, så var falsk reaultat for min del i hvert fall. Ikke meninga å drepe håpet, men sånn var det i akke fall for meg. Dessuten stod det i bruksanvisningen til testen min at dersom man leste av for seint kunne en negativ test vise seg som en falsk positiv... All lykke til!
Oktoberskatt Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Det er jo dette jeg vet, men måtte bare høre det fra noen andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå