Ønskebaby... Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Vi har bestemt oss for å begynne prøvinga før vi egentlig skulle, i februar i stedet for august. (Det går ikke før, økonomisk) Jeg skulle jo vært glad, for vi ønsker oss et barn til, men nå har jeg blitt livredd hele greia! Mine første to svangerskap var et mareritt, og det ene endte heller ikke godt. Jeg kjenner meg kvalm og uvel, og blir svimmel bare av å se en baby. Jeg ønsker meg jo et barn til, av hele mitt hjerte, men jeg greier ikke være glad. Vi vil ikke vente stort lengre heller, da vi vil ha barna litt like i alder - selv om største rekker å bli minst tre år før neste kommer. All usikkerheten, blir man gravid, går det bra denne gangen, blir svangerskapet like ille nå¨osv. osv...? Uff, sikkert et luksusproblem, men off så trist å ha det sånn! Sambo er en engel, støtter meg og forstår, men det skal jo ikke være sånn Og ja, jeg har vært å snakka med dem på sykehuset om fødselsangst, forje svangerskap osv, det hjalp pent lite desverre
katrineev Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 vært her litt jeg også at jeg har vært veldig usikker. til slutt var jeg usikke rpå meg og gubben og alt sammen. men plutselig etter noen gode samtaler sammen så snudde det. håper det gjør det for deg også. jeg trenger nok også no hjelp med fødselsangst siden forje fødselen min ble ganske dramatisk. men nå prøver jeg bare å ikke tenke på akkurat det jeg. heller fult fokus på eggløsninger, kosttilskudd og slik diverse lykket il hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå