Gå til innhold

Ny positiv UL, 11 uker imorgen, kan dette gå veien...!?

Håpet ble virkelighet!

Anbefalte innlegg

Da var jeg ferdig med min fjerde UL i dette svangeskapet, mitt femte på rad. Gynekologen tok utvendig for første gang, da var det ikke enkelt å se så mye, men så et foster med veivende armer og størrelsen så riktig ut. 16 dager til neste UL, det blir en lang ventetid tror jeg, men skal nok holde ut!

Hadde en god følelse før jeg dro hjemmenifra idag, mest fordi jeg føler meg så uggen og uvel og har ømme bryster. Skal til fastlegen min igjen mandag, håper jeg får fortsette å være 40% sykemeldt en stund til, er ikke istand til 100% jobb ennå kjenner jeg.

Skal nyte sola og gode nyheter idag, nå blir det pølser til lunsj - jada! ;o)

Fortsetter under...

Takk for hyggelige og varmende tilbakemeldinger jenter, er så godt å ha dere til å utveksle tanker mm. Sova som en stein på sofaen etter lunsj, blir nok en utladning de dagene man er på ultralyd.

Håper så inderlig at det skal være min tur nå, prøver å være optimistisk og håper på det beste, så lenge det er håp! :o)

Ha en fin kveld! Klem

Så fantastiske nyheter!

Jeg var selv på første UL i dag, er 7-8 uker på vei, og alt så bra ut og hjertet slo. Det har det også gjort tidligere på det tidspunktet, så tør ikke håpe for mye enda, men det var ihvertfall en lettelse i dag! Kjenner meg igjen at det blir en utladning, ja, jeg grudde meg veldig på forhånd, og kjente meg helt ferdig da jeg kom ut fra kontoret, hehe.

Lykke til videre, denne gangen skal det gå bra!

Annonse

Jeg heier på deg:) Kjenner følelsen av å se et barn som beveger seg på UL: Helt fantastisk:)

Kan du ikke få fastlegen til å lytte etter hjertelyden når du skal dit? Det er kanskje litt tidlig enda, men du kan jo høre med han/hun.

Fastlegen min prøvde etter min forespørsel i uke 11 da hørte vi ikke noe. Var til bake i uke 14 og da hørte vi bankene hjerte, en fantastisk lyd. Det var fastlegen som ville at jeg skulle komme til han da, fordi han skjønte at jeg synes det var for lang tid å vente 3 uker på neste UL.

Heisan kjære deg!

Så godt at alt ser topp ut. Tenk du er kommet så langt alt. Deilig. Selv har jeg enda ikke vært på ul, men jeg tror og håper at alt er bra. Er fryktelig uggen og kvalm så det lover da godt.

Skal på ul om en uke, Da er jeg akkurat 9 uker. Så jeg grugleder meg til det...

Du må kose deg med graviditeten så godt som du kan. Vet at det ikke er lett å slippe gleden løs enda. Til det har vi for mye bagasje...

Jeg syns du skal fortsette å være sykmeldt. Det er godt å ta det litt med ro i starten. Er selv sykmeldt 50% pga at de ikke vet grunnen til at jeg har mistet så mange ganger.

Lykke til. Følger med her inne fra tid til annen. Er ikke så aktiv enda, siden det har gått galt så mange ganger. Håper den neste uken går fort så jeg kan få sett hvordan det står til der inne..:-)

Klem fra

Den trygge følelsen varte ikke så lenge, i helga har jeg ikke hatt noen god følelse, men det kan vel være nervene som spiller inn. Skulle gjerne hatt en ultrlyd å sett frem imot, men må nok vente helt til neste torsdag... Skal til fastlegen imorgen, men tviler på at han lytter etter hjertelyd, jeg kan føle meg frem. Huff, skal visst ikke være enkelt detta nei.

Satser på at den gode magefølelsen kommer tilbake snart!

Lykke til på UL anki, krysser fingre for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...