Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei,

jeg skal gå på spray i en hel mnd, frem til 17.nov. Jeg leser her på forumet at det er veldig mange som har mye kortere periode. Jeg kan nevne at jeg har svært ustabil syklus, vet ikke om det kan være årsaken til dette. skal ikke på noen kontroll timer før 17.nov som sagt, hører til ullevål. Bare lurer på om det er flere her som må gå på spray så lenge..føler meg litt alene i denne laaaaaaaaaaaaaange perioden:(

Fortsetter under...

Jeg har godt på nesespray siden 13.10.2010, på grunn av en cyste men skal på ul på ullevål i morgen håper jeg får begynne på sprøyter.

Er helt sliten men helle prosessen,men håper å bli gravid med tvillinger 2 jenter.

Jeg har en prins som vi fikk i 2008.

hei jenter, tusen takk for svar. ble litt lettet..nå er det "bare" 3 uker igjen til jeg skal på UL. håper jeg kan begynne på sprøyter med en gang da. vet dere hvor lang tid det tar med videre prosess?

ønsker dere alt det beste! :)

Annonse

Forrige forsøk hadde jeg 16 dager fra sprøytestart til uttak. Jeg sto lenger på sprøyter da enn ved første forsøk. Det kommer jo an på hvor godt du responderer på hormonene, men i løpet av 14 dager er vel mye gjort:-)

Det er standard prosedyre ved Ullevål at man går på spray i 3-4 uker, det gjelder ikke bare de som er førstegangs.

Jeg gikk 3-4 uker ved to forsøk, og faktisk i 5 uker ved et forsøk, pga påsken. Man skal minst gå i to uker for å bli nedregulert, så den lengre perioden ved Ullevål er nok mest noe de gjør for å få tidsskjemaet til å gå opp.

For de som ikke har noen særlig bivirkninger så går det jo ganske greit likevel :-)

Lykke til videre i prosessen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...