MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 og hvor lang tid tar det før det virker?
Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Der og da: sukkervann legge baby på mage over varmeflaske la baby hvile med magen på armen din mens du vugger baby frem og tilbake masere baby forsiktig i korsryggen babymasassje mot kolikksmerter la baby få rape la baby ligge uten bleie mens du lett trykker beina opp under maven på den lille og gjentar det med en pause i mellom På sikt: mm du gir flaske, bytte til Dr Brown flaskene bytte MME merke ammer du, kutt ut alt av meieriprodukter og produkter som inneholder melk å se om det forbedrer seg. vær forsiktig med å spise ting som lager luft i magen hos deg, dette lager luft i mage hos baby og. om baby ammes og ikke får bæsja er dem visstnok ikke forstoppet av den grunn selv om det virker sånn. noen babyer har veldig magevondt pga tarmene ikke er helt modne enda. som regel forsvinner magesmertene ved 3 mnd alder. Sånn, det var vel alle tips jeg fikk når min gutt grein 24/7 .. ikke lett å ikke kunne hjelpe de stakars små. Lykke til
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Vet at du har prøvd kiropraktor, men vil likevel anbefale deg en tur til manuellterapeut, siden de kan finne andre ting el alternative behandlingsmåter (de er dessuten gratis, pga refusjonsordning, og krever ingen henvisning fra lege) http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85 Dype knebøy eller rolige, dansende bevegelser m baby i bæresjal roer baby ned, og man slipper så mye skriking. Vil anbefale dette sjalet- siden man slipper knyting og derfor er det superenkelt å ta på; http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=332 Til sist; kutte melk og melkeprodukter i din egen kost i en ukes tid, for å se om det kan gi bedring i kolikken (hvis du ammer da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå