Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Ville bare ønske deg lykke til i dag =) Endelig snart ferdig du også, ser fram til oppdatering når dere er hjemme igjen!
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Å så søt du er! Jeg ble sendt hjem igjen jeg. I går ringte jeg for å høre om jeg skulle ha med bagen og om jeg skulle kjøre selv eller bli kjørt. Fikk da beskjed om at jeg skulle ha med bagen og at bilen burde jeg la stå hjemme. Så samboer og jeg var foreredt på å bli der. Men nei da. Etter CTG, blodtrykksjekk og urin sjekk, så tok vi en liten prat med gynekologen, og så fikk jeg beskjed om at jeg skulle heller legges inn i morgen. Fordi jeg ''bare'' er 11 dager over, og fordi de var travelt der. Ja ja. Så lenge det er bra med baby, så er det ett fett for meg når dette skjer, har blitt vant til å være hvalross. Men det er kjipt. Hadde liksom trodd at baby skulle være her nå. *sukk*
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Å, det var jo kjedelig da. Kjipt når dem har innstilt deg på at du skal bli satt igang i dag og så ombestemmer dem seg og sier i morgen. Men det er jo som du sier, så lenge du og baby har det bra, så er det jo det som er det viktigste. Jeg har termin i morgen, men her skjer det lite. Har innstilt meg på 14 dager på overtid for sikkerhetsskyld. Skal til legen i morgen for kontroll og får vel time til overtidskontroll på sykehuset(ukas høydepunkt ) Ønsker deg lykke til i morgen da, de kan vel ikke lure deg i morgen også vel? Gleder meg til fødselshistore når du er ferdig!
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Og jeg gleder meg veldig til å skrive fødselshistorien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå