Cryst@l Skrevet 8. november 2010 #76 Skrevet 8. november 2010 Heisann alle Flott med en tråd for første mann Jeg har nettopp begynt på 3pp og er frustrert og glad på en gang. Glad for at ny pp er begynt endelig, men frustret for eg ville gi nyheten til familien til jul!! Jeg er helt oppslukt i dette, har tenkt på utstyr og div.. hehe.. hvor mang flasker er det lurt å ha? hvordan skal barnerommet se ut? navn.. ja, flott det! Prøver å roe meg ned, men sniker litt på dataen når eg først er her hehe.. Har hatt noen positve EL tester i 3 dager, men ingen der streken er sterkere enn kontollstreken.. Temper i tillegg så eg håper EL kommer snart. Har hatt kraftige smerter i eggstokkene i 2 dager og litt slim :) Håper på ikm i uke 47! Ble langt dette, men jeg liker sånn å snakke med liksinnede for gubben er ikke like ivrig helt enda! hehe :) Lykke til alle
Metti er håpefull Skrevet 8. november 2010 Forfatter #77 Skrevet 8. november 2010 ja det er godt å ha noen å snakke med . Jeg klør i fingrene etter å se på baby utstyr men holder meg i skinnet til jeg får positiv test. Er nok skuffelser i denne prøve tiden.
Metti er håpefull Skrevet 9. november 2010 Forfatter #78 Skrevet 9. november 2010 I dag sa legen at han ikke trodde jeg var gravid så da venter eg bare på tanta... Neste mnd blir det hostesaft , wild yam og temping igjen. Må være sikker på at eg har eggløsning. Så da ønsker eg meg sjøl lykke til neste mnd.
zassy☆ Skrevet 10. november 2010 #80 Skrevet 10. november 2010 Blir første barnet på oss også nå, forhåpentligvis! Jeg har også tenkt en del på enn hvis det ikke går? Livredd for at jeg må slite leenge med å bli gravid når jeg allerede har ventet såpass lenge både med tanke på hvor gammel jeg er og med tanke på at jeg har ventet på kjæresten så lenge, håper jeg slipper å vente så mye mere nå Spennende dette ja! Lykke til alle
Julle Bullen Skrevet 10. november 2010 #81 Skrevet 10. november 2010 Hei, sniker meg litt prøvende inn her. Dette er veldig nytt og litt skummelt og spennende. Vi prøver også på vårt første. Hadde en runde med P-sprøyte i fjor høst, skulle tatt ny i januar, men det droppet vi. Er fortsatt ikke helt i syklus tror jeg. Var sikker på at det var på stell nå i høst. Men er ikke så sikker nå lenger. Siste mens 3.okt og fortsatt ingen tante på besøk. tok negativ g-test i går. Hvordan funker EL testene? Kan man ta de når som helst og få beskjed om ca når EL er eller må man teste hverdag? veldig nytt dette her, håper på svar :-)
Cryst@l Skrevet 10. november 2010 #82 Skrevet 10. november 2010 Hei De El testene eg bruker er fra billigetester.no som du bruker i 7 dager i etterhverandre. Streken kommer alltid, men det du skal se etter er når streken blir sterkere enn kontrollstreken. Da nærmer EL seg Lykke til
Julle Bullen Skrevet 10. november 2010 #83 Skrevet 10. november 2010 Tusen takk :-) da skal jeg bestille der. Noen merker som er bedre enn andre eller er det bare å kjøpe noen? hva gjør man om streken ikke blir tykkere? måler man bare flere dager?? Tusen takk for svar, litt pinlig å ha så lite greie på ting :-) har du prøvd lenge Cryst@l?
Metti er håpefull Skrevet 10. november 2010 Forfatter #84 Skrevet 10. november 2010 eg kan og anbefale clear blue sine el tester .. de e dyrer men der får du enten en ring eller et smilefjes så da slipper en tolke om de er positive eller ikkje
Julle Bullen Skrevet 10. november 2010 #85 Skrevet 10. november 2010 Tusen takk Metti, det hørtes jo relativt enkelt ut :-) Hvilke tegn skal man se etter når det nærmer seg EL? har gått på prev i mange år tidligere og husker ikke helt hvordan syklusen egentlig har vært, annet enn at den har pleid å være på 30-34 dager. Har nå hatt helt hvit utflod i en liten uke. Noen som vet hva det er tegn på?
Metti er håpefull Skrevet 10. november 2010 Forfatter #86 Skrevet 10. november 2010 når du får smilefjes får du eggløsning i løpet av de neste 24-48 timene. Eg pleie ha positiv i to dager
Julle Bullen Skrevet 10. november 2010 #87 Skrevet 10. november 2010 Var innom siden til clear blue og tittet litt. Der kunne man regne ut når man burde teste. og jeg var 20 dager for sent. Men har ikke fått tanta på besøk enda, Siste gang var 3.okt. tok en g-test som var negativ i går. Vet du hvor lang tid det kan ta før man evt tester positivt? er veldig spent, men tør ikke helt glede meg
Julle Bullen Skrevet 10. november 2010 #88 Skrevet 10. november 2010 Hei Libbis, når gikk du til legen/gyn og fikk behandling? jeg sluttet på prev i januar og tror ikke syklusen er helt i gang enda. Begynner å bli utålmodig nå :-)
Metti er håpefull Skrevet 10. november 2010 Forfatter #89 Skrevet 10. november 2010 kommer jo litt ann på når en har eggløsning. Men er vel 14 dager etter el. Så spørs jo litt kor lange sykluser en har. Hvit utflod har eg helst bare mellom el og ikm.
Julle Bullen Skrevet 10. november 2010 #90 Skrevet 10. november 2010 hmmm da er det vel tanta jeg må vente på da, da kan hun jo godt komme ganske fort så vi kan prøve igjen
Metti er håpefull Skrevet 10. november 2010 Forfatter #91 Skrevet 10. november 2010 ja når jeg først ikke har blitt gravid så er jeg veldig gla når tanta kommer når den skal.
Julle Bullen Skrevet 10. november 2010 #92 Skrevet 10. november 2010 tanta mi er jo ganske på overtid hu da. Skulle etter mine beregninger ha kommet i helga. har aldri vært spesielt god på å vente på ting.
Cryst@l Skrevet 10. november 2010 #93 Skrevet 10. november 2010 Ja, man måler til man får en tydelig strek, selv om det tar 20 dager. Hvis man vil teste så lenge da Jeg har hatt sykluser på 42 dager og da testet jeg ikke etter EL. Har nettopp begynt å teste på det og kjente sterke smerter i eggstokkene rett etter mensen og EL slim Pernille.no har masse tips om hvorda man finner frem til EL. Er ikke noen merker på nettet der, bare og du vil ha strimmler (må tisse i en kopp) eller sånne stiks som du tisser rett på (som G.testen). Jeg sluttet på p.pillen i august etter 6 år Håper på normal syklus snart og at det sitter en spire før jul :) :)
MissRuffo Skrevet 10. november 2010 #94 Skrevet 10. november 2010 Hei metti 3pp=) Er førstegangs prøvende jeg og. Er bare i 2 pp, men skulle hatt besøk av TR i dag, men alt jeg kjenner er litt stikking i magen på venstre side:P Håper det klaffer denne gangen. håper det ikke blir lenge til vi joiner hverandre i 1.trimester debatter=)
Julle Bullen Skrevet 11. november 2010 #95 Skrevet 11. november 2010 jeg kjenner også litt stikking på venstre siden Skulle hatt TR forrige søndag om syklusen er som den skal. Testen neg på tirsdag. Håper det klaffer for alle snart :-)
Metti er håpefull Skrevet 12. november 2010 Forfatter #96 Skrevet 12. november 2010 Ja eg kjenner eg blir mer og mer frustrert og mer og mer redd for at me ikkje skal få det te .. Alt eg ønsker nå e ein julegave som e ein positive test !!!! Det e ingenting annet eg ønske meg
Happy87 Skrevet 12. november 2010 #97 Skrevet 12. november 2010 Positiv g-test er det som står høyest og det eneste som står på ønskelista mi også til jul og bursdag (har bursdag 6dager før jul) Stresser litt mindre nå, men tenker masse på ønske om barn hver eneste dag..Kan det ikke bare bli min tur snart!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå