Gå til innhold

Første mann !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så koselig at vi er mange :-)

slutta på pillen i august for å bli litt stabil før vi skulle i ilden :-p begynner å prøve fra 1 des på vår første :-) gleder oss masse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bk26 og enil85!

Her var også planen at jeg skulle bare slutte med p-piller også skulle vi se hvordan det gikk:) la naturen gå sin gang liksom, ja særlig... klarer liksom ikke helt det da, sitter her å venter på el, venter på IKM, og når tr kommer venter man på at den skal forsvinne igjen... for meg blir det masse utålmodig venting hvertfall. men prøver å ikke henge meg så mye opp i tankene, men blir for sånn, hadde egentlig bestemt meg for å ikke bruke el tester før hvertfall over jul, men jeg bestillte meg noen i går.... snakk om mangel på selvkontroll:p

har tenk på å skaffe meg en tidskrevende hobby som kanskje kan få tankene mine over på noe annet men har ikke lyktes med det enda.

noen gode råd for en utålmodig sjel??

Skrevet

heisann

Andre dag med positiv el test nå. Da e det siste innspurt i kveld !! Nå ska det klaffe ... godtar ingenting annet : )

Skrevet

Dytter

Skrevet

Har el-testene dine blitt svake igjen nå? Regner med du fikk lagt inn noen aksjer, så krysser jeg fingre (og du må krysse beina) for at dette er DEN pp..hold meg oppdatert da:) Er så moro å følge dere her som prøver på førstemann samme som meg:)

Skrevet

Enig med deg Happy87, spennende å følge andre i samme situasjon! :)

Håper på positiv test for deg metti 3pp!

Skrevet

el testen var negativ kl 15.00 i dag ja .. Så nå e det bare å vente og vente.. verker og røsker til der nede så el sitter nok i enda.

Kommer til å legge inn aksjer i dag sånn for sikkerhetsskyld : )

Sliter en del med spotting så håper ikkje det ødelegger for meg. Men denne gangen kan tanta bare prøve seg å komme om to uker

Skrevet

Nei den tanta kan holde seg laaaaaaaaaaaaaaaaangt unna nå..Pokkern heller nå har vi ventet lenge nok..Jeg er riktignok "bare" i min første pp, men den har jo som sagt vart i over 3mnd så har ventet like lenge som deg..Men nå synes jeg vi har ventet lenge nok!!!!!

Skrevet

ja eg beundre din tolmodighet happy. Eg har vert ein berg og dalbane av dimensjoner siden eg begynte å prøve og har tross alt hatt mensen hver mnd.. Så all ære te deg !!

Leste en annen plass at du kanskje hadde svak positiv så eg krysse fingrene for at den blir mer og mer positiv etterhvert.

Skrevet

Tenkeboksen !! koss ligge du ann i syklusen

Skrevet

Som det svake menneske jeg er så klart jeg ikke la vær å ta en til istad, men den var blendahvit:( Får trøste meg med at det var jo ikke morgenurin.. Så da blir det nok en ny test igjen imorgen tidlig:) Klarer nok ikke ha pause fra testingen en dag nå..Her blir det nok testing fram til jeg får positiv test eller mensen.. Pleier å være veldig tålmodig, men når det gjelder testingen så er jeg utrolig svak:/

Skrevet

du må sei ifra ka resultatet blir da ??

eg hadde ei vennine som nettopp fikk positiv test. Hu fikk ein svak tre dager etter ikm så fortvil ikkje før mensen kommer

Skrevet

Jeg og er på første mann;) Åssen går det med dere her inne?

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg og kjærestn prøver òg for første gang! Endeli kom det et innlegg for oss også :-)

Jeg er 30 og han er 35. Sluttet på pillen i juni og hadde vå første ordentlige prøve i september, men det ble mislykket. Vi håpet og virklelig trodde at det skulle skje med en gang, meeen....

Neste ikm blir i uke 46 så her prøve og prøves og prøves det ;-)

Jeg ønsker dere alle lykke til, blir spennede å følge dere fremover :-)

Skrevet

Jaja, testet igjen idag, men fortsatt ikke noe positivt svar..Har ikke gitt opp, er jo fortsatt 3 dager til ikm, men må innrømmet at jeg har begynt å forberede meg på tanta..Får bare se hvordan det går de neste dagene.

Skrevet

Jeg har lært her at ingen gir opp før tanta kommer !!!!

Skrevet

Nei jeg er enig i det:) Ingen tante = fortsatt sjanse

Skrevet

Blir spennende se koss det går i morgen da happy ... Vil så gjerne at det ska klaffe

Hos meg stikker det enda på begge sider. Skjønner egentlig ikkje hvorfor er jo bare 2 dpo ??? Men som sakt tidligere så har eg hatt litt stikkinger ellers i syklusene og men syns de e mye sterkere nå. . Men ka vet eg. Prøve å ikkje tenke så mye på symptomer men klare jo ikkje la være når det røsker sånn til der nede

Skrevet

Happy87: Har du testet enda? :)

I dag har jeg fått min første menstruasjon etter pilleslutt, ventet kun en uke, heldig?! Så da får jeg se hvordan syklusen utarter seg videre :) Er den "normal" har jeg EL rundt 12-14 november, og IKM i uke 48 eller begynnelsen av 49... :)

Skrevet

ja vi heier på deg Happy !!!

Deilig å komme i gang tenkeboksen : )

Skrevet

Håper virkelig du kommer rett inn i normal syklus tenkeboksen, 1pp...Ingen fortjener sånn tull som de pillene kan forårsake..Det er så utrolig kjipt..

Ellers så tok jeg enda en test idag som også var negativ så nå mistet jeg egentlig alt håpet..Tårene har trillet i hele dag.. Så nå kan bare mensen komme slik at jeg kan begynne på en ny pp.. Har begynt å få en del kviser og det er vel heller pms-symptom enn graviditetssymptom. Æsj altså!

Skrevet

Hei happy føler med deg !! Jeg gikk igjennom det samme sist syklus. Samtidig så fikk mi nærmeste vennine pos test.. Så det var knall hardt.. Desverre er det ingenting annet å gjøre enn å prøve igjen. Jeg begynner å miste troen på at vi får det til eg.. Pleie være min flaks at noe e gale ... Off ikkje meningen være negativ men avogte komme det..

Håpe det ordne seg for oss begge ; )

Skrevet

Vi prøver også på førstemann.. Og har som mange andre?? skrekktanker om at jeg ikke kan bli gravid. Men er kanskje litt raskt å trekke den slutningen, med tanke på at vi kun er i pp 2 :) Men når TR kom sist, så var jeg sikker på at jeg ikke kunne bli gravid. Sluttet på pillen i slutten av august, så var av en mnd før vi startet prøvingen. Har gått på ppiller i 7 år, så får ta tiden litt til hjelp, så skjer det nok til slutt! Lykke til allesammen <3

Skrevet

dytter

Skrevet

Huff altså, ting skal ikke være greit..Fikk kraftige menssmerter i korsryggen sent igår kveld og ventet da tanta over kvelden..Til morran idag var alt av smerter vekk og jeg har enda ikke sett tegn til tanta..Når jeg gikk på p-pillene så var det alltid slik at når jeg fikk smerter i ryggen så tok det kun en time eller to før tanta kom.. Dessverre så husker jeg ikke hvordan det var før jeg begynte på pilla så dette blir en sånn bli kjent med kroppen periode tror jeg.. Bli kjent med hva som er mine pms-symptomer for tviler på at jeg er gravid denne pp..Så vet jeg litt mer når jeg eventuelt går inn i 2. pp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...