Gå til innhold

stripping? Fungerer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed av legen i dag om at jeg hadde ca 2 cm åpning! Ble deretter strippet i håp om at dette kan sette igang noe...

Noen som har erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på...

Har du merket noe etterpå da?

Skrevet

Skjønner ikke at dere orker, tøffe damer, dette høres så vondt ut!!! :-) Herding og stripping og tøying - nei, jeg er nok ikke skapt for disse fødegreiene. En vanlig GU er i grunnen mer enn nok for meg!! ;-)

Men lykke til i alle fall!

Skrevet

jeg ble strippet på ktr i går, og i dag gikk slimproppen.

men det kan jo fortsatt gå dager før noe skjer.

jeg har 11 dager til termin, men på ktr i går så hadde jeg høyt BT og høye sukkerverdier i urinen, dette pleier jeg ikke å ha.

Jeg spurte om hun kunne sjekke modning, og mormunn er helt myk og jeg hadde 1 cm åpning, men hun strippet til 2 cm,

det var ikke vidre behagelig, men det varer jo så kort tid!

så nå håper jeg virkelig på at det skjer noe de næmeste dagene!

Skrevet

Hva er såkalt stripping??

Skrevet

Hvorfor blir dere strippet ? Trodde man bare ble det hvis man var på overtid jeg eller har svangerskapsforgiftning osv. Jeg vil også sette igang ting :)

Skrevet

jeg har ikke erfaring over at stripping fungerer, med første mann ble jeg strippet 10 dager FØR termin, og ble så strippet 3 dager FØR termin, men jenten kom 10 dager ETTER termin.... men gikk med maserier/rier i 3 døgn så selve fødselen/åpning begynte på 17. dagen etter første stripping...

men selvom jeg ikke følte det hjalp, kan det jo faktisk være jeg hadde gått enda lengre om jeg ikke hadde blitt strippet... så tror nok jeg kommer til og spørre jordmor om stripping denne gang også ;p hehe

Skrevet

Ble tøyd for to uker siden ( hvis det er stripping) slimproppen gikk har hatt 1-2 cm åpning og det er visst modning, men barnet ligger høyt. Er nå tre dager på overtid - og ingen utvikling :-( tror ikke ungen vil ut ...

Skrevet

stripping fungerte på oss, men det var 4 dager over termin. Fikk fostervannslekasje, ikke noe kjekt, men ble satt igang pga av det et par dager etterpå......! :-) Men hørt mange som det ikke har fungert på. Verdt å prøve for den desperate da, men du må ha en viss smerteterskel........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...