Gå til innhold

Grue-gleder meg til tidlig ultralyd i morgen...

Anbefalte innlegg

Har så og si ingen symptomer. Kommer bare litt nå og da og jeg blir jo så bekymret for at det ikke er som det skal være. 6+1 i dag, så spent på om det er et hjerte som slår eller om det er for tidlig. Håper alt ser fint ut, så jeg kan puste litt ut. Har vært superdårlig med mine to første barn, men hadde ingen symptomer da jeg hadde en SA....så klarer ikke la være å bli bekymret.....

Fortsetter under...

Da jeg var 6+4, kunne vi se hjertet, så håper det ikke er for tidlig for deg. Skjønner du gruer deg med den opplevelsen du har. Har selv opplevd MA, og så en død liten baby på ul, så syntes det var veldig tøft å gå og lure på hvordan ting stod til der inne.

Men selv om dette svangerskapet begynte helt likt som da jeg mistet -med blødninger -så var det liv denne gangen! Så det at du ikke har særlig symptomer nå, og det minner om da det gikk galt, så trenger det slettes ikke å være slik. Mamma sa at hennes tre svangerskap var helt forskjellige. Så antageligvis så er du bare så heldig denne gangen at du kan få føle deg frisk! :o)

Eller så kan det være at symptomene kommer litt senere. I mine to første svangerskap ble jeg kvalm i uke 9/ uke 8. Det er aldri lett å ha styr på hvordan kroppen reagerer ;o)

Sjansen for å miste igjen er så vidt jeg har skjønt ganske liten, så du har visst statistikken på din side. Krysser fingren for deg, og at du får se et lite hjerte banke i morgen. Det står nok bare bra til der inne skal du se, og jeg håper du skal kunne klare å senke skuldrene og glede deg :o)

Tusen takk for oppløftende svar, Gulda. Prøver så godt jeg kan å tenke positivt. Livet har jo ingen garantier ellers heller, men man kan jo ikke konstant gå å tenke at noe galt kan skje.

Da er halve arbeidsdagen over og i kveld er det jo Grey´s og medium, så da får jeg tankene over på noe helt annet :-)

Ønsker deg masse lykke til i morgen :)

Jeg har selv ikke hatt særlig med sypmtomer.

Ingen murringer, kvalme kun få dager i uke 7-8 uten å kaste opp..

Bare vært litt svimmel nå og da, og mere utflod.

Så jeg er et bevis på at man ikke trenger ha mye symptomer for at alt skal være bra.

Har selv hatt en MA i Uke 8, og har gått å vært nervøs hver dag denne gangen grunnet lite symptomer.

Jeg er nå i Uke 13, og merker fortsatt lite til graviditeten men alt er bra med den lille.

Har begynt å kjenne ligamentbåndene mer nå, ellers er jeg i veldig fin form :)

Vi har vært på tre ul hittil, og den første 6+0 og da så vi et hjerte slå :)

Lykke til, krysser fingre for deg:)

Takk :-)

Høres egentlig ut som slik jeg har hatt det. Litt ubehag i magen og ryggen + kvalme før jeg tok test. Nå er det litt kvalme av og til. Svimmel helt i starten. Mer utflod, men det har også blitt litt mindre. Spiser ofte. Er sulten etter 2 timer. Bitte litt trøtt av og til, men det kan man jo bli uten å være gravid også ;-)

Takk igjen for varme hilsner :-)

Hei Gil:)Skal ha tidlig Ul i morgen jeg også,grugleder meg som du gjør.Hadde en SA i uke 11 sist, og er derfor ekstra spent!Jeg skal som deg se på greys og kanskje jeg orker Medium;)Jeg merket heller ingen ting i begynnelsen av uke 6,men vips så var kvalmen der !Jeg ønsker deg lykke til i morgen,håper vi begge får positive opplevelser i morgen:)Tvi,tvi

Annonse

Ultralyden viste at jeg er gravid og at det var et fosteranlegg der som var 0,25 cm langt, men så ikke hjerte :-(. Gynekologen mente jeg var kortere på vei og at det antageligvis var derfor han ikke så hjerte ennå. Han mente han kaaaanskje så det et par ganger, men var usikker. Skal tilbake om to uker, så får bare smøre meg med tålmodighet.

Hvordan gikk det med deg Rio?

Håper det går bra med deg,vet hvilke forventninger man har foran en ultralyd,leit at du ikke så hjertet:( jeg fikk et tips av fastlegen at jeg burde vente til mellom uke 8 og 9 så man mer sikker på å se hjertet. Vi så et lite hjerte som slo og hun sa jeg var 8+2 og d stemmer nogelunde med mine beregninger.Krysser fingerne for at du ser det samme om 2 uker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...