Gå til innhold

Kan din baby sette seg opp selv nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er litt over 7 mnd og setter seg opp. Begynte for en ukes tid siden.

Er ikke dette egentlig litt tidlig?

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er på samme alder og har satt seg opp selv og krabbet ordentlig en måneds tid nå:o) litt tidlig, men helt normalt tror jeg :o) Han har begynt å dra seg opp i stående også... Men håper han har tenkt å vente til rundt året før han går iallfall, blir så mye knall og fall hvis ikke :/

Skrevet

Det er vanlig, men litt tidlig.. Min første snudde seg fra mage -rygg og rygg-mage når han var 5 mnd. Krabber da han var 6 mnd, satte seg opp selv ved 6,5 mnd, reiste seg opp ved 7 mnd og gikk helt uten støtte (fritt i rommet) ved 1 år (da hadde han gått mellom møblene og med gåvogna fra ca 8-9 mnd.

Tulla vår på snart 5 mnd virker særdeles bedagelig anlagt i forhold til sin bror. Tror det henger sammen med at han (er) var nett og myk og tok lett tak i tærne sine - tippet lett fra side til side. Snuppa her er god og rund, tung i rumpa, og stiv som en stokk (men sterk). Hun vil aller helst bare stå, og til nød sitte. Mageleie er kjedelige saker - vil bare framover, så da legger hun hodet i bakken og prøver å skyve seg framover (uten stort hell).

Skrevet

Min er 11 mnd og gjør det ikke enda..

Skrevet

Størstejenta mi satt seg opp selv da hun var 8,5 mnd gammel, begynte å krabbe da hun var 9 mnd og gikk uten støtte 11 mnd gammel. Ganske gjennomsnittlig tror jeg, men litt tidlig ute m å gå selv.

Så ja- jeg vil si at 7 mnd er litt tidlig å sette seg opp selv=)

Skrevet

Tulla mi er 9 mnd og begynte å sette seg opp i går. Har også begynt å reise seg opp etter bordet osv.

Skrevet

7 mnd setter seg ikke opp selv. Har god tid mine barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...