Mamma til snart 2 søte små Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Min er litt over 7 mnd og setter seg opp. Begynte for en ukes tid siden. Er ikke dette egentlig litt tidlig? Flere?
lykkeligmor til to<3 Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Min er på samme alder og har satt seg opp selv og krabbet ordentlig en måneds tid nå) litt tidlig, men helt normalt tror jeg ) Han har begynt å dra seg opp i stående også... Men håper han har tenkt å vente til rundt året før han går iallfall, blir så mye knall og fall hvis ikke :/
Mjølkekua Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Det er vanlig, men litt tidlig.. Min første snudde seg fra mage -rygg og rygg-mage når han var 5 mnd. Krabber da han var 6 mnd, satte seg opp selv ved 6,5 mnd, reiste seg opp ved 7 mnd og gikk helt uten støtte (fritt i rommet) ved 1 år (da hadde han gått mellom møblene og med gåvogna fra ca 8-9 mnd. Tulla vår på snart 5 mnd virker særdeles bedagelig anlagt i forhold til sin bror. Tror det henger sammen med at han (er) var nett og myk og tok lett tak i tærne sine - tippet lett fra side til side. Snuppa her er god og rund, tung i rumpa, og stiv som en stokk (men sterk). Hun vil aller helst bare stå, og til nød sitte. Mageleie er kjedelige saker - vil bare framover, så da legger hun hodet i bakken og prøver å skyve seg framover (uten stort hell).
Lykkenerstor Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Min er 11 mnd og gjør det ikke enda..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Størstejenta mi satt seg opp selv da hun var 8,5 mnd gammel, begynte å krabbe da hun var 9 mnd og gikk uten støtte 11 mnd gammel. Ganske gjennomsnittlig tror jeg, men litt tidlig ute m å gå selv. Så ja- jeg vil si at 7 mnd er litt tidlig å sette seg opp selv=)
sillyfilly og Olivia Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Tulla mi er 9 mnd og begynte å sette seg opp i går. Har også begynt å reise seg opp etter bordet osv.
Snuppa! Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 7 mnd setter seg ikke opp selv. Har god tid mine barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå