En til! Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 ARRRG! Er akkurat ferdig med renselsen, som varte i herrrlige 8 uker, og nå tror jeg jaggu meg mensen kommer. 10 uker siden fødsel. Har tiltagende blødning og murringer... Fullammer, ammer også om natten, dette er urettferdig!! :-/ Flere? Noen som vet hva som "trigger" mensen i å komme tilbake? Gutten vår har ved et par anledninger sovet nesten 6 timer på natten i strekk, kan det være nok??
M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg fikk mensen tilbake etter ganske nøyaktig 3 måneder aaaaltfor tidlig!!!! men det var rundt de tider at lillemann begynte å sove mange timer sammenhengende på natta så det kan ha noe med det å gjøre ja!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Fikk den tilbake når veslegutten var 12 mnd Fullammer jeg også. Med jenta vår fikk jeg den tilbake når hun var 9 uker. Henne ammet jeg med bare 1,5 time mellom hver amming, gikk max 3 timer mellom hver gang. Dette HELE døgnet. Så tror ikke det er noe spes som trigger det jeg, bare er slik tenker jeg
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg fikk tilbake mensen allerede etter bare 5 uker.. fikk det veldig tidlig
MammaTilToTette + spire Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg fikk tilbake mensen to mnd etter forrige fødsel,og regner med at det blir det samme denne gangen også...Til tross for at jeg fullammer...:/
mammaløve Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Fikk mensen tilbake for en uke siden, og da var det 12 uker siden fødselen. Alt for tidlig, ja Ammer veldig mye, også om natten, så forventet det ikke helt enda. Men har begynt på minipille, så kanskje det er en sammenheng der?
Bergen1983 Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg fullammet, og fikk mensen 14 dager etter at renselsen var over. Arg! Søren meg blødd i 7-8 uker, for så å få mensen igjen 14 dager etter;) Flere av mine venninner som har fullammet, fikk mensen ganske kjapt. Så jeg tror rett og slett ikke på dette med amming=mensen fri, jeg lenger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå