Gå til innhold

Da var det min tur til å komme hit =)

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test i går og den var knallpositiv:) Det var masse følelser som rant igjennom meg men mest glede! :D

Så nå skal jeg bare slappe av, kontakte min lege (som er helt herlig) og nyte tiden fremover:) !

Er visstnok 5 uker på vei:)

Hvordan er formen til dere her inne?

Fortsetter under...

God morgen!

Har akkurat registrert meg her inne, for aller første gang! Tok positiv test på søndags kveld, lo og gråt om hverandre (bare glede), så tok jeg enda en test og den var også positiv. Bestilte legetime i går, skal dit om 3 uker. Har ingen symptomer egentlig, bortsett fra mensen som er fraværende, hurra! Er ganske sulten da, men blir fort mett. Må bare spise hele tiden....

Jeg er en av de få i landet som må kalle seg røykere. Har startet 10 dagers røykesluttprogram for gravide, og kommer 100% sikkert til å klare det, men det gir en jo litt ekstra stress i hverdagen. Fikk beskjed om at det var mindre stress for kroppen og større sjanse til å lykkes om man fulgte et slikt program enn hvis man gjorde det alene uten støtte og nedtrapping, så jeg går rundt med konstant dårlig samvittighet da. Trekker ikke ned, for det gjør meg jo kvalm!

Uansett, formen er topp, men det har ikke helt gått opp for meg ennå. Løper på toalettet hele tiden fordi jeg er så bekymret for blødninger og å miste, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe enda en test i dag og ta den, bare for å roe meg litt ned. Magen føles litt rar, vet ikke helt hvordan å beskrive det. Nesten som litt svake mensensmerter.... Kramper eller sammentrekninger eller hva det er...

Ellers en meget bra dag og jeg bare går rundt og smiler og er lykkelig!

God morgen ja:)

ja, jeg kan kalle meg en såkalt røyker jeg også, og skal trappe ned selv:) Det skal nok gå bra det! :o)

Formen er forsåvidt på topp den også, merker jeg spiser litt oftere og mere, men det er jo to vi skal spise for nå;) He he!

Vil bare si;

GRATULERER :D

Det har heller ikke gått opp for meg enda heller, så jeg bare går rundt og smiler, koser på magen og gleder meg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...