Gå til innhold

Nedpress og noe som føles som mensmurringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har mens-vondt ?? Ungen dreiv å borra hue sitt nedover i natt - da fikk jeg følelsen av å ha mensen gitt. Regner med at dette er normalt- eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har hatt sikkelig nedpress og mensen smerter siden uke 34-35.... Så er nok normalt så lenge ikke nedpressene begynner å bli veldig ubehagelig...

Skrevet

er "modning" disse murringene, har hatt "mnensensmerter" flere dager i strekk nå, i tillegg rier og mye nedpress, både presser og kjennes ut er på vei ut, hehe

Skrevet

Uff, ungen har presset som en galing ned i natt. Hvis det ikke føles i blæra så føles det bak som sterke menssmerter. Litt ubehagelig men jeg fikk sove da det ikke var på det verste.

Skrevet

Jeg også har hatt menssmerter siden i natt. Hadde min første modningsakupunktur igår. Sammenheng?? Er 37+4. kanskje det er modning på gang ? :) spennende!

Skrevet

Høres ut som det samme ja. Jeg tror nok denna ungen har finni ut hvor den skal ut hen :P Fryyyktelig vondt innimellom, sliter nesten med å puste normalt noen ganger. Jeg er 34+5 i dag så er vel kanskje litt tidlig med modning?? eller ikke?? :P helt greit for meg om ungen kommer litt før termin da ;)

Skrevet

Når har dere termin jenter??

Skrevet

Hei

Hiver meg på her..

Hadde urringer i går, og i natt hadde jeg mensvondt flere ganger i løpet av en time..Tørde ikke stå opp, for jeg trodde jo vannnet skulle gå..litt for tidlig, men i dag og er det murr murr murr...

Hvem tør å si hva det kan være ? Hehe

Er kun 34+6 uker.

Skrevet

Eg har hatt mordnings rier siden uke 34-35.. så lurte på det samme som deg men ennå ike skjedd noe... er nå i uke 38+1 i dag og har slete med modningsrier og masse nedpress siden den gang..

Skrevet

Har hatt nedpress og modningsrier siden uke 35-36. Er tre dager på overtid. Trykke er så stort at "alt" i underliv og tarmer presses utover. Utover det ingen tegn på fødsel.

Skrevet

har hatt nedpress siden uke 35-36 ca, men murringer har eg hatt en uke nå, men hos meg kommer de ikke i tak, de bare er eder konstant, i en uke nå. så kommer det rier og kynnere i tak innimellom, er i uke 39(ifølge her) termin 9 november :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...