-L-07-1ma-10 Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 I går var eg på svangerskapskontroll for fyrste gong på det sjukehuset eg skal føde. Kontrollen var difor utvida. Barnet låg i seteleie, som det har gjort lenge, men denne gongen sa legane at det var så vanskeleg og måle størrelsen på barnet. Ikkje kunne dei finne tilstrekkeleg med fostervatn heller. Så sa dei at kanskje det var nettopp fordi barnet låg slik til at det kunne virke som det var lite fostervatn..... Uff vert heile bekymra eg..... Kjenner panikken med ein gong... No vil dei ha meg tilbake på ny kontroll om 1 veke (har 2 timar reiseveg). Nokon andre som har opplevd dette? Har eg grunn til å verte redd?? 34 veker i dag!
-mtp- Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Eg ville ikke beskymre meg for lite fostervann i uke 34... Da dette fornyes hver 3 time så kan stadig bygge seg opp mer og mer.... Vist det hadde vert så lite fostervann at det hadde vert til skade for foster no, hadde nok de på sykehuset gidd deg noe som fikk mer fostervann og i verste fall satt deg igang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå