Gå til innhold

Kjente du at slimproppen gikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne berømte slimproppen... Er det sånn at når den går kjenner man det? At man tenker "hm, nå må jeg ta meg en tur på do og sjekke her".

Skjønner at man oppdager den på papiret, i trusa o.l. Men tenker mer på om man kjenne at det kommer en liten "utløsning" hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjorde det ikke med eldstemann. var på vei til sykehuset da jeg måtte på do (til min samboers store fortvilelse) og da så jeg at den hadde gått.

Skrevet

ikke merket den med noen av barna mine, så aner ikke hvordan den ser ut engang. hehe

Skrevet

nope, alle snakket om denne slimproppen, men jeg så den aldri...

Skrevet

Dette er min første gang så vet ingenting om det - men lærte på svangerskapskurs at den kan gå flere uker før fødsel så det har vel egentlig pent lite å si om du merker at den går eller ikke :)

Skrevet

Første gang så jeg den tydelig på papiret dagen før fødsel, mens med nr 2 merket jeg den aldri......

Skrevet

nei kjente den ikke... Bare var en STOR slimaktig klump på papiret

Skrevet

kjente ingenting, på meg (unskyld detalj) så merket jeg den hang mellom beina når jeg dysjet. *æsj* tenkte jeg, så tørket det vekk med et papir, og forstod da hva det var nnår jeg så den på papiret ;) ganske nasty..

Skrevet

Med sønnen min våknet jeg tidlig på morgenen av at jeg hadde vondt i korsryggen og ikke fikk sove. Gikk så på do, og der var det jammen blod og slim på papiret. Halvannet døgn senere ble gullgutten født :)

Skrevet

jeg hadde "menssmerter" noen dager før slimproppen gikk.. og da merker jeg at det kom masse slim, først blandet med blod.. Men så ble det bare slim.. og enda kommer det slim. Selv om den gikk på torsdag i forrige uke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...