Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dette egentlig å si for selve inseminasjonen? Mindre sjangs for å lykkes kanskje? Ikke vet jeg, men det var den beskjeden vi fikk av gynekologen da vi var på samtale og undersøkelse der.

Vi er 2 jenter som så gjerne vil oppleve gleden av et lite nurk og håper virkelig det blir å skje snart. Ser de aller fleste opplever lang ventetid på Riksen. Er det ingen som har fått prøve seg på Hauken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å få opp pm her..så jeg skriver her også :)

Hei jenter forresten!! :) Blir spennende å følge dere fremover!

Dere kan også prøve å legge dette spørsmålet på forumet Assistert befruktning.. virker nesten som om det er mer aktivitet der nå :)

Skrevet

Hei,

Jeg har også lave eggreserver (AMH-test) og fikk derfor søknaden avvist hos Rikshospitalet. Jeg har 6 inseminasjonsforsøk bak meg uten hell i løpet av de siste 18 mnd, men vet jo ikke om reservene mine har vært like dårlige hele tiden. Men det betyr ikke at det er umulig, det er mange med lave eggreserver som har blitt gravide med IVF. Så nå prøver vi det privat siden Riksen ikke tilbyr behandling ved lav fertilitet.

Skrevet

Hva er nå IVF igjen? Vi skal jo bare insemineres så vet ikke hvor mye det har å si iforhold til det.

Men vi får vel bare vente å se hva det blir til framover, skal ha en undersøkelse til på st.olavs før vi vet om det blir eller ikke. Regner med det er den som avgjør om vi blir henvis til riksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...