Gå til innhold

Lage lykkeliten igjen?

MaybeAgain

Anbefalte innlegg

Rart med det, men det er like spennende denne gangen, selv med nr 3.

Skal, skal ikke. Kan vi? Bør vi? Tør vi?

Med to vakre friske barn, lurer man jo nesten på om man skal utfordres skjebnen igjen..... Men jeg tror jeg vil. Jeg vet jeg vil.....

Den biologiske klokken har tydeligvis ikek sluttet å tikke som jeg trodde den ville :o)

Fortsetter under...

Ja du er ikke alene om å gå i lykkelie tanker:) tok ut min spiral for snart nesten en måned siden, og venter og venter og atter venter..... har ikke fått mensen etter at jeg tok spiralen ut, så håper uansett at ting klaffer. vi har to søte små fra før og vil gjerne ha nr 3. jeg ble fort gravid med de andre to, men tydeli ikke like fort med denne. men håper og håper...

Lykke til med deg, satser på at spiren snart vil gro for oss begge :)

Phu.... det er godt å vite at det er flere av oss der ute.

I det øyeblikket jeg evt finner ut jeg er gravid, kommer jeg nok uansett til å være lykkelig som en solstråle på en varm forsommers dag.

Men det er rart med det.

Tør man satse på å bli velsignet med enda et friskt flott barn?

Bør man heller prioritere energien og økonomien på barne man har allerede?

Er tiden nå inne for å satse mer på karrieren igjen?

Har man kapasitet til å følge opp 3 like godt som 2?

Og mange fler spørsmål...

Men innerst inne så vet jeg jo at vi vil klare oss fint børe mht kapasitet, energi, økonomi, videre karriere etc... Og jeg har for lengst innsett hvor godt det er for barna å være flere - er enebarn selv - å kunne støtte seg på, leke med, snakke med nære kjære søsken.

Så dette er spennende - og litt skummelt. Og det er før vi en gang har begynt å prøve :o)

Hei! :-)

Mitt råd til alle dere som ønsker flere barn, men er i tvil er å prøve!!!

Da kan dere i ettertid iallefall ikke bebreide dere selv for at dere ikke turde å prøve mens dere var fruktbare!

Ingen angrer på dei barna man valgte å få, men man kan angre bittert om man ikke turde å prøve å få flere om man innerst inne ønsket det! :-)

Klem fra ei som stolt og lykkelig er 15 uker på vei med nr.6 og er KJEMPEGLAD for at jeg turde å ta sjansen på flere! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...