Gå til innhold

HASTER, hvem er far!

Anbefalte innlegg

Jeg har selv evner og har i flere år spådd meg selv og andre riktig. Jeg har havnet i ett lite dilemma.. Selvforskylt ja jeg vet. Men saken er nå en gang sånn at jeg har ett barn, jeg har to potensielle fedre. Jeg har hele tiden følt og "vist" at det er han som står som far som er faren. Jeg og alle andre syns også at de to ligner hverandre. Men ungen ligner meg mest så det kan være synsbedrag :P Uansett. Nå for en liten uke siden ble det ett mitt ønske tatt en farskapstest for å komme til buns i dette. Jeg har spådd at svaret kommer på fredag i denne uka og at svaret er som jeg ønsker det skal være.

Men jeg tenkte å høre litt her inne. Er det noen som kan se noe her? Jeg kan ikke oppgi noe fødsels dato eller år pga jeg er redd for å bli gjennkjent osv ;) Men jeg har to lapper foran meg, med begge "fedrenes" navn på. En som ligger ved min venstre hånd og en som ligger ved min høyre hånd. Er det noen som kan spå hvilken som er far? Han som ligger til venstre eller han til høyre?

Jeg kan si såpass at jeg er født på 80 tallet, det er også far nr 1, far nr 2 er født på 70 tallet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142480640-haster-hvem-er-far/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Første jeg fikk opp var at det er den lappen til høyre, men trur det er i forhold til meg så da blir det jo venstre for deg?

(Merker jeg er litt usikker så du må ta det med en stor klype salt)

lykke til:)

Søren å. Den du tok først, som ble til venstre for meg var den jeg har fått hele tiden men den som ligger på bordet er vedkommende jeg ikke tror er far.

Uff, vil ikke plage deg så mye men hvis du ser på når de er født da, om det er han som er født på 80 eller om det er han som er født på 70 tallet?

Er så sikker så sikker men jeg er så innmari nervøs for at jeg skal ta feil. Det kommer til å bli ett rabalder uten like og det vil ødlegge så mye om det er motsatt av hva jeg tror.

Takk for at du tar deg tid :)

70tallet var det første jeg fikk opp, men pleier som regel å ha rett på FØRSTE svaret jeg får opp så vil holde meg til det første jeg sa ang hva jeg trur er rett :)

Hadde du hatt tid å ork til å se tilbake?

Isåfall, trur du jeg er gravid nå?

Født: 05.09.92

vis du gidder så takk på forhånd:)

Annonse

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...