Gå til innhold

Flere fra Bergen med termin i April/mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på...

Har termin 26.April foreløpig, og det hadde vært kjekt å prate med andre som har termin rundt der. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :)

Jeg er fra Bergen og har termin 14. april :)

Skrevet

Så koselig. :)

Du ligger litt foran meg, du da!

Er det din første?

Skrevet

Hei! Foreløpig termin 12. mai her :-) Har en gutt på 16 mnd. og bor i sentrum. Var med i en BIM-gruppe med førstemann, noe som var utrolig koselig og som jeg har veldig lyst til denne gangen også. Sist møttes vi for første gang da vi var rundt 4-5 mnd. gravid, og holdt kontakten gjennom hele permisjonstiden. Vi møttes hos hverandre til lunsj, gikk på turer og møttes på kafé. I tillegg hadde vi en del treff uten barn, noe vi fortsatt gjør :) Så jeg håper virkelig at vi klarer å lage en april/mai-mammaer 2011. Jeg fikk og får iallefall mye ut av å være med!

Skrevet

Det høres kjekt ut, jeg var også på bim treff med første mann, veldig gøy og følge hverandre :)

Skrevet

Jeg er fra Bergen :) Har foreløpig termin 3. mai. Dette blir mitt 3. barn. Har en gutt og en jente fra før (2009 og 2003).

Skrevet

Vi kan jo lage terminklubb treff på bim-treff.... Ser at nå er det treff for alle i bergen, det var det ingen som gjorde da jeg var gravid sist (07/08) og da tenkte jeg faktisk at det virker litt sånn "klikkete" at baaare de som har termin den mnd får være med oss :), men når jeg spurte hvorfor alle lager treff etter termin den gang fikk jeg faktisk et veldig logisk svar..:

nr1: det er veeeeldig mange gravide kvinner i bergen, og hvis 30 av dem stiller på bim treff må vi faktisk leie selskapslokale :) :) Og nr2: de som er på samme sted i svangerskaper relaterer seg lettere til hverande, fks tenker vi på helt andre ting nå enn de som er 10 uker på vei og de som er fødeklar...

Selfølgelig hyggelig og treffe alle da, men dette var kansje en ide? :)

Skrevet

Hadde vært kjempe koselig med treff etterhvert!

Noen som har lyst å prates på msn også?

Skrevet

Jeg bor litt utenfor Bergen, men ikke lengre enn at jeg kommer på evt treff. Jeg venter tvillinger med termin 10 mai.

Skrevet

Litt utenfor Bergen her. Er gravid med nr 2 og har foreløpig termin 27. april. Har en gutt på 21 mnd fra før.

Skrevet

Hei!

Jeg er fra Bergen og har termin 27. april. Dette er mitt første:)

Skrevet

Det er en veldig god idè å "begrense" gruppen litt. Av erfaring var det utrolig fint å ha noen å snakke med som førs hart like store mager og så like store babyer. Kjekt å ha noen å diskutere med som er opptatt av akkurat det samme som deg selv: hvordan ligger babyen i magen nå, hva har du kjøpt, hvordan går amming, ruller babyen, tenner, barnemat etc. I tillegg er det veldig greit mtp å møtes i løpet av permisjonstiden. Ikke like lett å gå på kafé med en ettåring som en på en måned.... Så hvis gruppen er begrenset til folk med termin i løpet av to måneder, blir det veldig likt. Den forrige bim-gjengen min, som jeg altså fortsatt har god kontakt med, var mødre med termin ila to måneder. Var helt perfekt!

Jeg er for å sette opp et treff, men kanskje litt frem i tid? Hva synes dere?

Skrevet

Hei

Jeg bor en 15. minutters kjøretur utenfor Bergen.

Har termin 23. april og har en jente på 3 år fra før:-)

Skrevet

Bor i Bergen og har termin 5 april:) Veldig med på treff:)

Skrevet

Kjekt at det er så mange fra Bergen her inne. :D

Skrevet

JEg bor også rett utenfor Bergen, og vil gjerne være med på treff :) Har forløpig termin den 1. April. Har en jente fra før som blir 2 år i januar.

Skrevet

Jeg kan sette opp et treff... Men når passer det for dere da? Jeg har en mann som er i nordsjøen så jeg er litt avhengi av at han er hjemme, har er hjemme ut neste uke så reiser han og kommer tilbake 22 nov...

Så en gang etter det passer best for meg, men hvis dere vil treffes tidligere går det jo an og sette opp et treff før, hvis ikke noen andre har lyst kan jeg gjøre det også :)

Skrevet

Så kjekt at det er mange april-mai/mammaer 2011 her! Foreslår at vi setter opp et treff i begynnelsen/midten av desember, jeg. Selv om førjulstiden er travel, kan folk kanskje kombinere kafèbesøket med litt julehandel :) Men den viktigste grunnen til å vente noen uker med treff: da får vi med oss de som har termin i andre halvdel av mai også - kjekt for alle å ha bikket de 12 magiske ukene pluss gjerne litt til.

Skrevet

Ååå, dette hørtes artig ut :) Eg har termin 22 mai og blir gjerne med på treff... Har en gutt på 3 år fra før av og var med på bim-treff da jeg var i permisjon med han, det var veldig koselig :)

Skrevet

Høres ut som en god plan det :) Formiddag eller ettermiddag?, de fleste er vel fremdeles i jobb så det er vel best etter 5??

Skrevet

Høres ut som en god plan det :) Formiddag eller ettermiddag?, de fleste er vel fremdeles i jobb så det er vel best etter 5??

Skrevet

Vil tro det er best på ettermiddags-/kveldstid for de fleste, iallefall for meg:)

Skrevet

Ettermiddag passer best, ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...