Gjest Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 I går fikk eg beskjed av min kjære: "Vi skal nok forsøke i desember;)" Hurra!!! Endelig!! Håpar alt klaffar på første forsøk, sidan vi er mykje frå kvarandre fram til sommaren. Aaaah! Spennande!! Andre som skal prøve frå desember? *Weeeeeeee!*
katrineev Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 så moro da her også kom plutselig kjæresten min og sa han ville prøve jeg har en datter fra før så han har vel lyst på å bli skikkelig pappa. vi prøver fra og med fredag som var. men fikk mens etter uttak av hormonspiral på søndag så da er vi vel snart igang på ordentlig. masse lykke til. vi sees sikkert her inne
Gjest Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Ja! *wee!* Gledar meg sånn til å gå gravid igjen! Og til at småtten skal bli storebror! Ein bør kanskje ikkje ta gledene på forskudd, det kan jo vere det ikkje klaffar med det første men: eg gledar meg! Heldige du er som har starta prøvinga alt! (haha, gjett om eg er utolmodig då) Lykke til til deg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå