Gå til innhold

tidlige symptomer alltid tidlig positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dersom man føler seg veldig gravid før mensen burde man da få positiv test tidlig også? Mener liksom at om det er nok hormoner i kroppen til å føle seg sånn så burde det slå ut på test også? Føler meg veldig gravid, ganske som sist jeg var det, men teste er negativ, ser muligens en (innbilt) ultrasvak strek, og er ikke helt sikker på når mensen egentlig skal komme, men har ressonert meg frem til ca torsdag. Burde jeg fremdeles håpe? Hmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaringsmessig er "alle" som prøver å bli gravide VELDIG gravide helt til mensen er ett faktum. Man overanalyserer jo selv den minste forandring i kroppen, både bevisst og ubevisst. Så det er nok ingen sammenheng mellom hvorvidt man ER gravid og hvorvidt man FØLER seg gravid, sånn egentlig. Men det du sier er jo fornuftig da: er det nok hormoner i kroppen til gi symptomer skal det være nok hormoner til å teste positivt. Problemet er bare at de aller, aller fleste får de fleste virkelige symptomene lenge etter IKM. Unntak finnes, men det er jo gjerne slik at med èn gang man vet man er gravid tilskriver man ALLE tegn graviditeten og glemmer helt at man også ellers får halsbrann av å spise ribbe eller fryser når det er kaldt ute ;-)

Men selvsagt jeg ønsker deg all mulig lykke, og håper magefølelsen din er rett =)

Skrevet

det er nettopp dette som er problemet. Hehe. Men skal prøve så godt jeg kan å være tolmodig ;) veldig enkelt;) hehe. ikke flere tester før til helga dersom tanta holder seg borte ;) men føler meg seriøst annerledes nå enn de andre syklusene! Så kryss fingrene ;)

Skrevet

Får håpe du får en positiv test til helga da, og at du klarer å slappe litt av og ikke analysere så mye (jeg VET akkurat den er vriden). Men skuffelsen blir jo så stor når man har vært "kjempegravid" noen dager for så å oppdage at man tok feil.

*krysser*

Skrevet

Må signere PrinsesseHengepupp1bo5pp :))

Alle som er aktive prøvere har stort sett masse symptomer, nesten før el hehehe :)

Håper du er gravid. Lykke til med testing. Skal selv teste onsdag/torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...