Gå til innhold

Symptomjakten for ikm uke 44 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm i morra, tok en test i dag... Like NEGATIV som før :((

Sukk... Regner med tanta er rett rundt hjørnet da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Happy87, jeg følger deg på den!

Her kom TR i går morges, samtidig som jeg hadde tenkt å teste siden hu var 1,5 dag på overtid :o(

Men åkei!! Ny pp og nye muligheter!!

Får satse på at det blir ett Augustbarn i stedet:o) Jakt på symptomer ikm uke 48 neste..

Lykke til alle dere som enda venter i spenning denne uka!!

Skrevet

Neg test på morgenurin her også :/ så nå håper jeg (trodde aldri jeg skulle si det!) at tanta kommer fort så jeg får prøve igjen!!

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Ikm nærmer seg med stormskritt. Bare 3 dager igjen. Har fått en del mensmurringer og litt stikkninger i siden. Pleier aldri å få murringer flere dager før jeg venter tanta. Håper det er posetivt:-) Har litt lyst til å ta en test i morgen tidlig, men burde vente til fredag i alle fall. Får se hva jeg gjør i morgen tidlig.

Skrevet

ikm i morgen. Har hatt litt murringer og stikkinger, regner med at det er tr som er på vei:-(

Skrevet

Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente helt til fredagen med å teste.

Men det var like greit, for den ble jammen meg positiv!

Litt i sjokk, men veldig glad!

Hurra!!!

Håper det er flere her som blir med meg over på 1. tri!

Skrevet

Hadde visst rett der fikk jeg uvenkomment besøk:-(

altså ingen julibaby på oss

Skrevet

hvordan går d med dere?? jeg er litt nervøs...begynte å blø i går kveld.. :S jeg blødde i halvannen dag forrige svangerskap også rundt samme tid, men da visste jeg ikke at jeg var gravid og trodde d var normal mens...nå som jeg vet jeg er ravid blir jeg litt bekymret:( kan være d samme eller d kan være at d ikke gikk denne gangen :( vet ikke helt hva jeg skal gjøre...bør jeg gå til legen? kommer ikke han bare si d jeg allerede vet eller sender han meg til ul for å sjekke??

Skrevet

Jeg er ikke noe ekspert, men mener å ha lest at noen kan få en liten blødning når de skulle hatt mensen fordi kroppen "glemmer" at den er gravid og får en liten "mensen"blødning..Vent noen dager og ta en test igjen for å sjekke..

Skrevet

ja jeg fikk et beroligende svar fra jordmor her inne om at d betyr normalt ikke noe unormal...spess siden jeg ikke har smerter...må nok bare ta tiden til hjelp å se :S er fortsatt opptimist:) hvis d vedvarer over helgen skal jeg håre om d er mulig med en evt tidlig ul.

Skrevet

Ikm er i dag, men tanta har ikke dukket opp enda. Tok en test på morgnen i dag og den var blendahvit :-( Ble litt skuffet, men så lenge tanta ikke har vist seg så er det jo litt håp fortsatt. Tar nok en test på mandag morgen hvis ikke tanta har kommet i mellomtiden da.

Skrevet

Hjeeelp!

Hadde ikm torsdag, og tanta har fortsatt ikke kommet. Tok en rfsu test på ettermiddagen i dag, og det var en svaaaaaaaaak strek der! :o

Tror ikke det var en skyggestrek, for den var ikke grå, den var lys rosa og veldig veldig svak! Men fikk bekreftet av en venninne at hun også såvidt kunne se den... Men måtte se i lys og konsentrere meg for å se den, så svak var den. Hmm. Teste igjen mandag??

Skrevet

usikker2011; ta en digital cb! den sier gravid eller ikke gravid....da slipper du den svaaake streken og usikkerheten!;) men svak sterek er en strek d også;) lykke til!!

Skrevet

Ja, i morgen tidlig skal jeg vente med å tisse til jeg har kommet meg på apoteket... Digital er lurt, og hcgnivået har vel blitt en del høyere på 36 timer? Tør nesten ikke håpe engang! Er så spent! :)

Skrevet

jeg testet først førrige lørdag med en syyyl tynn strek....mandagsmorgen med "gravid":) men jeg klarte ikke å holde meg på morgenen, så jeg tisset på en kopp!! lol

Skrevet

Hehehe, ja, det kan fort hende jeg blir nødt til å gjøre det også... Men gruer meg litt til å gå på apoteket, har jo kjøpt ørten tester der de siste to ukene, de tror nok jeg er litt smågal :o)

Men det er det apoteket som åpner tidligst, så da får det bare stå til!

Kjenner jeg blir litt gira her nå, samtidig som det er dumt å hisse seg opp - blir jo så skuffa om jeg ikke er gravid, når jeg er sikker på at jeg så verdens svakeste strek på testen i går... Hmm... Rfsu sine tester er jo mer sensitive enn CB, og dermed er vel sannsynligheten for en såkalt falskt positiv test større...? Er ikke bra å gruble så mye! :)

Skrevet

ta en el-test hvis du har en liggende..bare for moro..de viste positivt hos meg;)

Skrevet

JEG ER GRAVID!!! Tok en CB digital, og det lyser mot meg: GRAVID!

Skrevet

yeay!! så gøy!!! ta bilde av d for d forsvinner fort!! ;) gratulerer!

Skrevet

Tusen takk! Har foreviget den både med kamera og mobil... Hehe :)

Skrevet

jeg mistet den lille spiren:( så vi må bare sette oss i salen igjen :S trist, men litt lettet over at d skjedde nå og ikke om 4 uker...

lykke til til alle andre!

Skrevet

Heisann....har ikke vært bort i alle disse begrepene...hva betyr dpo? hva er el-test? g-test?

Tok ut spiral 22. oktober og hadde akkurat hatt mensen da, som startet ca 18.oktober. Fikk ny blødning etter uttak i ca 3 dager....Tok en eggløsningstest den 28.okt som viste smilefjes, men den 29. oktober var det ikke smilefjes...når hadde jeg hatt eggløsning da? den 28. og 27.?????

Skrevet

Uff så trist! Men det er vel en grunn når det skjer så tidlig, selv om det er lite trøst i det når det skjer... Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Tr kom lørdag morgen, satte meg på do og det bare rant ut koagulert blod.. Mye koagulert blod, aldri opplevd så mye før.. Dette er første ordentlige mens etter pillestopp.. Blødde relativt lite i to dager, nå er det mer spotting..

Har fortsatt smerter, mest i Høyre side, kjennes veldig ut som i eggstokken, så lurer på om jeg skal dra til legen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...