mim26 Skrevet 28. oktober 2010 #26 Skrevet 28. oktober 2010 10dpo...ikke så mye som en sår brystvorte... :/ hm...d var så lett dette gravid greiene forrige gang (en glipp på pillen, ikke planlagt) hvorfår er d ikke like lett denne gangen!! tror jeg blir gal!! tok en billigtest men der var d ikke mye rart...men de er ikke de mest sensetive og d er litt tidlig ennå hvis d skal slå ut...satse på en cb etter helga,hvis jeg klarer å vente:/ men hvis jeg husker rett fikk jeg ikke positiv test før jeg var over 4 1/2 uker (fra 1dag i mens) på vei, så jeg må stålsette meg! til dere som prøver for 1. gang kan jeg jo dele symptomene fra første gangen min; d første jeg merket var nok puppene...de var så såre jeg viste nesten ikke å ha klær på! au! trøtthet, sov så fort jeg kunne...skulka til og me forelesninger for jeg klarte ikke å holde meg våken :S og så var jeg veldig svimmel, men d kan være d kom litt senere. kan heller ikke glemme tissingen, hjelpes..d va non stop fra tidlig av! ellers veldig heldig..hadde ikke noe kvalme ol. håper på d samme denne gangen!! hvis d klaffer...
♥Spirevipp♥ Skrevet 28. oktober 2010 #27 Skrevet 28. oktober 2010 Hei dere, med mitt første barn fikk jeg ikke symptomene før uka etter ikm...så fortvil ikke!
26Bk Skrevet 28. oktober 2010 #28 Skrevet 28. oktober 2010 Hei dere Hvordan er det med symptomene? Vi nærmer oss jo nå? ) Jeg lurer på noe.. har noen av dere opplevd noe som kan minne om det folk omtaler som "festeblødning"? Dere skjønner.. jeg er nå 10 DPO, og i går kjente jeg en krampeliknende stikking på den venstre siden. Dette ble ettefulgt av noe rosa på papiret.. ikke mer, ikke mindre! I natt og i dag kjenner jeg en del rare følelser nede i venstre siden, ikke vondt, men ikke akkurat behagelig heller. Noe som vet hvor ofte dette kan skje UTEN at man faktisk er gravid? Eller hvor lenge etter dette tidspunktet det eventuelt vil slå ut på en test? Kan jo selvfølgelig hende jeg innbiller meg hele opplegget, men da blir jeg faktisk imponert over min egen fantasi ):o) Hva kjenner dere da folkens?
Happy87 Skrevet 28. oktober 2010 #29 Skrevet 28. oktober 2010 Det med festeblødninger kan jeg dessverre ingenting om, men er selv 10dpo idag og jeg har ikke opplevd dette.. Tok en test igjen på morgenurin idag og synes ikke jeg så noe...Nå når jeg kom hjem måtte jeg se igjen og da trooor jeg at jeg kunne skimte en strek til der..Vet at slike sene resultater ikke betyr noen ting..Men er så spent på testingen framover.. Magen min har roet seg litt, men føler meg fortsatt oppblåst..(men nå må jeg ikke fise like mye som tidligere) og merker egentlig ingenting lenger..Har hvit utflod da som jeg ikke er vant med, men så kan jeg heller ikke huske hvordan pms var før jeg begynte på pilla.. Så dette blir spennende folkens:) Er det bare meg som ikke klarer å la være å teste?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #30 Skrevet 28. oktober 2010 Hei 26Bk Har ikke erfaring med festeblødning, men siden du er på 10 DPO er det vel stor sjanse for at det er nettopp det. Er jo litt tidlig å begynne å spotte, hvis du ikke har veldig kort syklus da Lykke til med videre testing:-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #31 Skrevet 28. oktober 2010 Noen her som prøver seg på bidronninggele og wild yam denne måneden? Det gjør nemlig jeg, så nå er jeg spent på om det gir resultater:-)
mim26 Skrevet 28. oktober 2010 #32 Skrevet 28. oktober 2010 festeblødning har jeg erfart!! big time! forrige graviditet var jeg ikke klar over at jeg var blitt gravid og i allefall ikke når jeg hadde d jeg trodde var mensen! jeg har normalt mensen i 2-4 dager...jeg blødde i nesten 2 dager...helt mild blødning (syntes kanskje den var litt kort) men tenkte ikke no mere over d før jeg forstod jeg var gravid... så den kan komme "kraftid" eller bare i form av litt rødt i utfloden:) jeg som skulle være så flink, klarte ikke la være å kjøpe to nye tester i dag....vanskelig når jeg sitter her inne å blir helt oppspilt av d hele og når apoteket e vegg i vegg med jobben :S skal ta en i morgen tidlig...men prøver ikke å ha for high hopes. bihonning gele og wild jam??!?!! hehe skal d ha en effekt?? spennende!
26Bk Skrevet 28. oktober 2010 #33 Skrevet 28. oktober 2010 Hmmm.. Ja naa ble ikke akkurat forhaapningene mindre ) Jeg har iallefall aldri hatt en liknende kort, liten, lyserosa blødning.. Noen som vet hvor stor sjangsen er først da? Mim26, jeg forstår deg veeeldig Godt eneste grunnen til at jeg ikke har testet er at jeg har kun EN test. Og den har meg og mannen avtalt vi skal ta på tirsdag.. Men det er jo så lenge til ;-( Har du testet i dag?? Jeg kjøpte meg både bidronning gele og wild jam til forrige pp, men da tror jeg ikke jeg hadde el en gang.. Så lite erfaring å komme med her.. Men leser jo om mange som har hatt god effekt )
Happy87 Skrevet 29. oktober 2010 #34 Skrevet 29. oktober 2010 Hvordan har dere det idag da damer?? Hvor mange dpo er dere idag?
mim26 Skrevet 29. oktober 2010 #35 Skrevet 29. oktober 2010 jeg tok en test i dag...men ikke på morgen urin....men den var neg....men d er fortsatt 4 dager til forventet ikm....men d er en ting, jeg har nesten ikke drukket i dag, men må tisse hele tiden...vet ikke om d er hode mitt som spiller et puss med meg hehe. finner vel ut om noen dager:) dere andre??! noe nytt???
DramaMama Skrevet 29. oktober 2010 #36 Skrevet 29. oktober 2010 I dag er jeg 8 dpo... Svi en test i morgen tidlig trooo...? Selv om det sannsynligvis er for tidlig uansett... Hehe
♥Spirevipp♥ Skrevet 29. oktober 2010 #37 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg fikk positiv el test nå, to dager før ikm...med CB? Betyr det at jeg muligens er gravid?
mim26 Skrevet 29. oktober 2010 #38 Skrevet 29. oktober 2010 jeg vet rett og slett ikke lengere...hehe..jeg og får de positive el-testene...men neg g-test...men d er jo strengt tatt litt tidlig å si ennå...disse el-testene bare forvirrer meg! leste noe veldig oppmuntrende på en annen side, skal legge ved linken:) http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=40639
Happy87 Skrevet 29. oktober 2010 #39 Skrevet 29. oktober 2010 Tok dere den el-testen på morgenen eller på ettermiddagen da?? Har en igjen av el-testene så kanskje jeg skal bruke den imorra før eventuelt g-test? Har nesten ikke flere g-tester igjen så håper virkelig de holder til jeg får svar enten positiv test eller mensen.. Uansett så krysser jeg fingrene maaaaaassssssse for at dette er VÅR pp og dette er uka hvor ALLE blir gravide..Virker ikke som vi er så mange her, men vi får være flinke til å skrive og holde tråden oppe til alle får svar..
Blæddieblue Skrevet 30. oktober 2010 #40 Skrevet 30. oktober 2010 Ja! *hjelper til med å skrive*. Hm. Nå har jeg plutselig ingen symptomer da, men følte jeg hadde "eggfestesmerter", og den ene puppen har blitt større, og det gjorde vondt når den ble det, stakk no voldsomt (kun en dag). Jeg har ikke testet enda, og har tenkt å vente til ikm med å gjøre det, ble plutselig litt usikker på om jeg har 25 el 26 dagers syklus, så får bare holde ut til den 4.nov, som er den 26 dagen......
mim26 Skrevet 30. oktober 2010 #41 Skrevet 30. oktober 2010 jeg har ingen symptomer what so ever...men tok en cb test igjen i dag (morgen urin denne gangen) og der var en svaak strek der....! min kjære så den også. den var ikke der på torsdags testen jeg tok! blir alkoholfri vin i kveld:) ska kjøpe to nye i dag og ta test i morgen og mandag...ikm mandag:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #42 Skrevet 30. oktober 2010 Så spennende da mim26 :-) Høres lovende ut, antagelig blir den bare sterkere og sterkere. Ville selv tolket det som at spiren har funnet det for godt å bli. Lykke til, lurer inn en liten gratulasjon med det samme:oD
Happy87 Skrevet 30. oktober 2010 #43 Skrevet 30. oktober 2010 det hørtes jo veldig lovende ut da mim26:) Krysser fingrene masse for at den blir sterkere imorgen.. Jeg har selv ikm til mandag, men testet negativt idag også..Ble så skuffet at tårene har trillet i hele dag... Så har begynt å forberede meg på tanta nå..Har fått en del kviser idag og det er vel heller pms-symptom, ikke graviditetssymptom.. Nei denne dagen ble en skikkelig nedtur:(
mim26 Skrevet 30. oktober 2010 #44 Skrevet 30. oktober 2010 forrige svangerskap tok d lang tid før jeg testet positivt så, happy87, ikke fortvil helt ennå jeg glemte self å kjøpe nye tester i dag så jeg må vente heeeeelt til mandag før jeg får et klart svar!
DramaMama Skrevet 30. oktober 2010 #45 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg testet i dag, og den var veeeldig negativ. Snøhvit faktisk. Men jeg har ikke ikm før torsdag, så det er jo fremdeles lov å håpe. Allikevel velger jeg å ta et par glass vin uten dårlig samvittighet i dag, for av en eller annen grunn føler jeg at på tross av diverse symptomer er jeg sikkert ikke gravid. Har litt vanskelig for å tro at vi skal ha truffet denne måneden, i og med at det er første måned uten piller, og vi hadde sex 3 dager før forventet el samt dagen etter forventet el. Samtidig er jeg litt usikker på min naturlige syklus og lengde på den, siden jeg har vært på prevensjon så lenge... Hmm. Føler med deg Happy87, men du kan jo fremdeles teste positivt...
Happy87 Skrevet 30. oktober 2010 #46 Skrevet 30. oktober 2010 Nå kjenner jeg mensensmerter i korsryggen så det holder...Men har bestemt meg for å ikke ta noe sikkert før tanta faktisk kommer.. Og hvis den kommer så får jeg bare prøve igjen neste pp.. Blir spennende å se hvor lang den syklusen blir da..Håper virkelig den blir kortere vertfall..Jaja, det går som det går..Nå er det ikke lenge før vi går inn i uka vår jenter:) Håper det blir mange positive resultater!!!!
♥Spirevipp♥ Skrevet 31. oktober 2010 #47 Skrevet 31. oktober 2010 Det er faktisk sant...jeg er gravid! Dette har jeg ventet på i 9 mnd!!! Endelig! Kan ikke fatte at det er sant!
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 31. oktober 2010 #48 Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer spirevipp, kos deg med den herlige følelsen. Hva er symptomene dine? Jeg tror jeg har IKM til torsdag. Var litt vanskelig å tyde EL strimmelen, og hadde en utskraping 05.10, noe som kan ha klussa med syklusen. Husker forrige graviditet hadde jeg vedlig ømme bryster, noe jeg ikke kjenner nå
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #49 Skrevet 31. oktober 2010 Masse gratulasjoner til deg Spirevipp:-)
Happy87 Skrevet 31. oktober 2010 #50 Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer så mye til deg spirevipp... Så moro for deg etter så lang prøvetid, dette fortjente du:) Masse lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå