Gå til innhold

Symptomjakten for ikm uke 44 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer Spirevipp!! :o):o)

Hvordan er det med dere idag da? Når er ikm?

Happy87, ingenting er avgjort før TR dukker opp! Jeg krysser fingrene for deg fortsatt :o)

Jeg har IKM i morgen, ingen tegn til TR enda, men tør ikke håpe for mye..

Hva har dere av symptomer om dagen!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt så masse symptomer. Har bare hatt litt ømme brystvorter den siste uka, kanskje litt tyngre bryst...men det var absolutt ikke sånn jeg hadde det med førstemann! Har hatt ømme bryster nesten hver ikm siden jeg sluttet på p-ringen...så følte ikke jeg kunne stole på det!

Tok en CB digital med ukesindikator...som viste at befruktningen skjedde for 2-3 uker siden, og det stemmer veldig med eggeløsningen! Og jeg som nesten ikke har hoppet i høyet denne pp! =)

Jeg er så fryktellig glad, men jeg tror ikke det har gått helt opp for meg enda...siden jeg ikke er noe kvalm enda!

Sender dere masse babystøv og håper spiren vil sitte hos dere også!!!

Skrevet

Henger meg på her! IKM på onsdag...

Føler at jeg har en tennisball i magen... det er en ny følelse, men jeg har trent Yoga for første gang den siste uken og gjort mange rare bavegelser som kanskje har satt seg i musklene! ;)

Ellers så har jeg en sinnsyk PMS! og det hadde jeg i tre mnd sist gang... men har det en uke før IKM hver mnd såe.. Sist men ikke minst så har jeg stooore konsentrasjonsvansker! Tuller med rutiner på jobb og skriver baaare feil når jeg skriver på dataen! Det gjør jeg ALDRI ellers!!

håper at det er hormoner som løper løpsk! Har to gode venninner som nettopp her blitt gravide så det hadde vært helt fantastisk om vi kunne kose oss med mage samtidig! :)

Lykke til damer!! Det blir en spennende uke!! Og gratulerer Spirrevipp!!!

Skrevet

Jeg kjenner mye stikking og at det gjør vondt i eggstokkene/livmoren.. Har ikm på tirsdag og tok en test i dag (billig test). Fulgte med fra starten av og det ble strek, men den forsvant..ååh, lurt.. menmen, tester igjen på tirsdag :) har hatt følelsen på at tr kommer, men skjønner ikke denne stikkingen, kjenner det stikker når jeg ler osv..

Skrevet

gratuerer spirevipp!! kjempe gøy!

jeg kjenner at jeg slapper litt mere i dag i og med jeg fikk den svake streken lørdags morgen...men jeg ska ikke gå på do i morgen tidlig for jeg må holde meg til jeg har kjøpt test,kan self tisse på en kopp...! ;)har siste nettene vært oppe på do om natten. noe som ikke er vanlig for min del, men sist jeg var gravid gikk jeg på do opp til 5 ganger om nettene fra tidlig i svangerskapet :P mer på do om dagen også...så kan vel kalle d et symptom:) ellers har jeg ikke den "nå kommer mensen" følelsen,tung og oppblåst følelsen, men mer små kniping i begge sidene av eggstokkene:P gleder meg til i morgen!

jeg liker ikke de billigtestene...de er ikke av den sensetive typen og d gjør d så lett å brenne av mange og ventingen blir uutholdelig!

happy87;kan jeg komme med et forslag? utav de 4 månedene vi har prøvd har disse ukene jeg har sittet her inne vært de vanskeligste for jeg klarer ikke å slappe av i forhold til d hele og lysten til å teste ol blir intens for vi blir så påvirket av hverandre...! ta en måneds pause fra å være her inne...d kan hjelpe deg å slappe av litt mere... :) klem:)

Skrevet

Ja nå er jeg snart 14dpo..Har hatt både graviditetssymptomer og pms-symptomer så er veldig spent på om tanta kommer på besøk imorra eller om hun kunne være så vennlig å holde seg unna.. Testet senest idag, men den var negativ..Vurderer å ta en cb digital imorra bare sånn for å få det svart på hvitt gravid eller ikke gravid..

Hvor mange dpo er dere andre? Noen av dere med ikm imorra som (forhåpentligvis ikke) merker noe til tanta eller ikke?

Skrevet

Jøss....

Pga eksamen, masse stress og egentlig en mental erkjennelse av at jeg ikke makter å jakte på symptomer har jeg helt utelukket muligheten, og har heller ikke jakta symptomer denne pp'en.

IKM i morgen, verdens svakeste skyggestrek i dag. Spennende!

Skrevet

GRAVID :D tok en digitale en i dag og den sa gravid!! wæææææææææ! hehe:) *glis*

prinsesseHengepupp; svak strek er nok gravid d også;) jeg hadde den tynneste streken lørdags morgen...gadd ikke flere tynne streker så fant ut at den digitale måtte være super:) fikk svare jeg ventet gitt!

hvordan går d med dere andre??? håper den stygge tanta ble så skremt av halloween i går og holder seg langt unna alle!!

Skrevet

mim26: Gratulerer!!!:) Så gøy!:)

Når har du IKM?

Jeg har ikke IKM før på søndag jeg:s

Teller ned dager til jeg kan teste! Tiden går så sinnsykt sakte!

Har et lass med tester liggende da, men det er vel for tidlig enda? 7DPO.

Skrevet

takk:D

ikm i dag:) hadde en svak test lørdags morgen....den jeg tok torsdag var kjempe blank....men el-test slo ut posivivt rundt den tid.... :)

Skrevet

Åhhh, gratulerer mim26!

Håper vi blir mange fler som tester sterkt positivt denne uka =)

Gravøren er på reisejobb og kommer ikke hjem før fredag, så jeg var faktisk litt usikker på om jeg skulle drive å teste alene eller vente. Men kjenner meg selv rett, blir vel å teste og teste og teste til evt tanta kommer :-p Så får han få nyheten når han kommer, godd or bad.

Skrevet

hiver meg på her jeg også :o)ikm på lørdag,tok en billigstrimmel nå å det var en svaaaaak skyggestrek!så dette blir spennende!

Skrevet

ååå...GRATULERER!! Så gøy!!

Håper jeg er like heldig..Har IKM idag.. foreløpig ingen tegn til TR, men hadde tenkt å vente en dag og to til før jeg tester.

Se om hun dukker opp først, men det er søren ikke lett!!

:o)

Hvordan går det med dere andre?

Det var vel mange med IKM idag??

Symptomer?

Skrevet

Ikm i morgen.. Hadde litt murringer da jeg lå i sengen, men det ga seg.. Har vært litt småkvalm (men det er jeg jo alltid).. Har fortsatt vondt i eggstokkene, kjennes ut som el-smerter. Er på begge sider og kommer når jeg ler, hoster og helt plutselig ut av det blå.. I tillegg har jeg en rar smak i munn..

planen var å teste i morgen, men har ingen tester.. får vente til onsdag ettersom jeg ikke skal mere ut i dag.

Skrevet

Gratulerer så mye til alle dere med svake streker eller gravid lysende mot dere:)

Her kom tanta som ventet..Hatt bare negative tester så skjønte at den ville komme..Men deilig å vite at kroppen er igang igjen etter 3 1/2mnd uten mensen..Da fikk jeg bekreftet at jeg hadde el da jeg trodde og at lutealfasen min er 14dager.. Nå håper jeg bare kroppen er ferdig med å tulle slik at jeg nå kan ha en normal syklus på rundt gjennomsnittet slik at neste pp ikke blir like frustrerende..

Lykke til videre til alle dere som har ikm senere i uka:)

Skrevet

I dag opplever jeg lignende "snartkommermensen-symptomer",med ubehag i korsryggen. Det svartner veldig mye for meg når jeg reiser meg opp for tida. Lite jern? Bør vel ta tilskudd.

Skrevet

Ojojoj, mitt aller første innlegg på en gravidrelatert forumside noensinne. Spennende! Er i 2. prøveperiode og har IKM på fredag (05.nov).

Har ikke hatt noen voldsomme symptomer, men jeg har ganske ømme bryster, og det har jeg jo svært sjelden. Ikke ømme brystvorter, bare på sidene og under, liksom... Og så er jeg trett, men det kan komme av at det er travelt på jobben for tiden.

Himmel, så spennende dette er. Er så glad for at gubben endelig er klar for å prøve bevisst på dette. Nå har jeg venta lenge, gitt... :-)

Flere som har IKM på fredag?

Lykke til til alle andre her inne også!

Skrevet

Har IKM på lørdag. Lite symtomer så langt. Litt stikkninger i underlivet i ny og ne. Har hatt bra arbeidsinnsats denne måneden så det hadde vært hyggelig å lykkes. Er i 8pp nå og håper det er den siste:-)

Lykke til denne uken jenter.

Skrevet

I dag måtte jeg svi av en test, men den var seff negativ (CB med pluss/minus), så nå skal jeg venter på TR! ....trodde jeg skulle klare å vente, men fristelsen ble for stor.... Dette er så spennende!!! :D:D

Skrevet

ikm i dag, testet md rfsu, negativ... Tr har enda ikke kommet.. Var kvalm på morningen (og nå) og veldig svimmel :(

Skrevet

spøkelsestreken fra i går har blitt litt tydeligere i dag!!så håper det er en liten der inne :o)ikm på lørdag,så ennå noen dager igjen.....

symtomene mine er veldig oppblåst å føler meg uggen i magen!føler at jeg ikke får fordøyd maten skikkelig .klør inni puppene,litt såre brystvorter.så er jeg veldig trøtt!

hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Lite symptomer generelt. Ikke føles det som tanta er på anmarsj hell. Hm. Er nok utskrapingen som har gjort at det blir litt ustabilt. Tror jeg kommer til å teste imorra tidlig-. Er jo tross alt 3 dager siden sist hehe. Når tester dere? Lykke til alle!

Skrevet

Hei sulaen:-)

Jeg har også ikm på fredag.

Spennede å være prøver, men litt kjedelig når den ene pp etter den andre ender i tr. Håper på bedre resultat denne måneden:-)

Lite symptomer på meg, men kanskje det bare er bra. Har hatt en del måneder med både det ene og det andre symptomet uten at jeg har vært gravid. Hadde noen få symptomer like etter el, men de forsvant like plutselig som de kom.

Lykke til på fredag

Skrevet

*dytt* Dette er jo vår uke! I dag skinner sola, damer! Be positive!! ;)

Skrevet

Hei!

Jeg slenger meg på her, har ikm til fredag.

Jeg har holdt meg borte fra bim den siste tiden fordi jeg blir så superstressa. Har hatt uregelmessige sykluser, og stressa verre. Når jeg prøvde meg på e.l.tester, reagerte kroppen med å la være å ha el den måneden. Men, så fort jeg holdt meg borte herfra og prøvde å konsentrere meg om datteren min og andre ting, har alt vært helt regelmessig.

Så nå er det bare to dager igjen til den store dommen, så da kan jeg tillate meg å titte innom her. Nå er det jo ikke noe jeg kan gjøre til eller fra uansett.

Lykke til alle sammen, spennende dette her.

Jeg har veldig lyst til å teste i morgen, men skal prøve å holde ut til fredagen.

Jeg har faktisk hatt ligamentsmerter de siste dagene. Kjente dem igjen fra forrige svangerskap. Så denne måneden har jeg faktisk et lite håp:)

Andre symptomer er litt småømme pupper.

Håper, håper!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...