to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 3 dpo - Ømme bryster og småstikking i livmoren
Happy87 Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 7dpo - fortsatt ømme brystvorter etter el-dagen, oppblåst i magen, full av luft:/ og en rar følelse i underlivet, litt småstikninger.. Har aldri vært gravid før så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller:)
DramaMama Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Oppblåst, ustabil mage, litt såre brystvorter, murringer nederst i magen, hvit utflod (har lest et sted at det kan være et symptom, om det stemmer er en helt annen sak) - men tar ingen gleder på forskudd, alt dette kan vel i teorien komme av helt andre ting... I dag var jeg så dum at jeg kjøpte en test, som jeg LIKSOM skal klare å ha liggende til neste torsdag... Right... Klarer ikke tenke på noe annet enn den dumme testen som ligger i skuffen på badet...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2010 Hahaha kjenner meg igjen der;-) Brenner av ganske mange tester hver syklus.
mim26 Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 hm...har ingenting jeg, utenom litt mens lignende murringer nå i helgen,følt meg litt oppblæst....men så vidt jeg husker så tok d et par uker før de såre brystene ol kom sist..er 7dpo i dag...ikm mand...men sist hadde jeg festeblødninger men d har jeg heller ikke sett noe til....føler jeg har hatt flere symptomer tidligere måneder der d ikke har vært noe:S krysser fingerene for masse plager snart! lol Usikker2001: jeg også har 1 test liggende...uutholdelig! men planen er at d skal bli den aller siste jeg kjøper!! haha håper "staheten" overvinner "nyskjerrighetern"!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2010 Ja det er ikke så lett å skille mellom gravid-tegn og vanlige symptomer på at tr kommer.
26Bk Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Hei, Første gang jeg skriver her inne, men har vært ivrig leser i jakten på symptomene.. IKM 1/11, vår 3 pp med første. Tenkte det skulle være greit å vente til IKM med å teste, men det er jammen to laaaaange uker å vente. Merkelig hvordan man kan lure seg selv i disse ukene.. Denne gang har jeg prøvd å være veldig kritisk til diverse symptomer som måtte oppstå. Det eneste nevneverdige da er 2 store kviser på 7 DPO som ikke kan være innbilning, men som selvfølgelig kan være resultat av noe helt annet. Kviser har jeg aldri ellers da (heller sjeldent også før/ved mens) Tenkte at det kanskje kunne kommer ved begynnende produksjon av HCG? Altså forandring i hormonene? Eller er det litt søkt? Hehe.. nå begynner jeg igjen..
Happy87 Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 8dpo idag og klarte ikke vente lenger med å teste, selfølgelig helt blendahvit:( Lurer på om puppene begynner å bli ømmere, men kan også være at jeg klemmer så mye på de at jeg gjør de ømme..hehe.. Ellers merket jeg veldig mye kviser fra el og de første dagene.. poppet ut overalt, jeg som nesten aldri har kviser, og vertfall ikke flere på en gang.. Merkelig det her.. Dere som har ikm 1.nov, når skal dere begynne å teste?
26Bk Skrevet 26. oktober 2010 #9 Skrevet 26. oktober 2010 Hei Happy87 Har IKM 1 nov, har tenkt hele tiden at jeg skulle vente med å teste til 2 nov. Det er jammen ikke lett!! Er så redd for å bli skuffa ved negativ test noen dager før, selv om jeg selvfølgelig vet en bør vente.. Når tenker du å teste? Det sies vel av CB skal kunne slå ut 2-3 dager før forventet mens?
Happy87 Skrevet 26. oktober 2010 #10 Skrevet 26. oktober 2010 Testet allerede idag jeg:/ Ikke mye viljestyrke her i gården..Men så har jeg 15 billigstrimler liggende så er lissom så lett å bare ta en test.. De ligger lissom så lett tilgjengelig hver gang jeg er på badet.. Jeg er jo flink hvis jeg klarer å holde meg til en test om dagen..haha.. Tenker nok jeg tar en test på morgenurin dagene fremover, men blir ikke skuffet hvis de fortsetter å være negative.. Hvis jeg en dag ser to tydelige streker skal jeg kjøpe en cb digital..Ikke før fordi de er så sinnsykt dyre og hvis jeg har en her så vil jeg nok bare bruke opp den også..
26Bk Skrevet 26. oktober 2010 #11 Skrevet 26. oktober 2010 åå, ja kunne ønske jeg var like flink til å ikke tenke negativt.. Hehe.. ja, nå har jeg bare EN CB liggende.. skulle absolutt anskaffet meg noen billigtester ja. For nå MÅ jeg liksom vente enda litt lenger før jeg tester. Tror jeg tar en på lørdag/søndag (da bør det vel kanskje vise en antydning iallefall?) Har du erfaring med å bruke EL tester som g-test noen gang? Har to av de liggende...
Happy87 Skrevet 26. oktober 2010 #12 Skrevet 26. oktober 2010 Har ingen erfaringer der dessverre..Er min første pp på mitt første barn så har ikke prøvd dette før.. Hadde el tre mnd etter jeg sluttet på pilla, så har brent av noen tester før for å si det sånn..(trodde jo jeg hadde normal syklus med en gang) Men når jeg endelig fikk el så var jeg ikke i tvil.. Har ei venninne som også hadde ustabile sykluser og testet etter el med billigstrimler..Plutselig ble de sterkere og positive over en hel uke, men det viste seg at hu var gravid.. Så tror nok el-strimler kan slå ut på graviditet.. Men ville ventet noen dager med de også, hvis du bare har to:)
mim26 Skrevet 26. oktober 2010 #13 Skrevet 26. oktober 2010 jeg tror jeg bare må holde ut til man/tirs...kjiipt at d er en hel uke unna! men jeg har bare den ene testen igjen...den skal ikke være bortkastet!! hehe:) har hørt andre har brukt el-test som g-test...er vel ikke like pålitlig, men hvorfor ikke hvis de bare ligger der...
26Bk Skrevet 26. oktober 2010 #14 Skrevet 26. oktober 2010 årh, nå fikk jeg plutselig veldig lyst å teste.. Men tror jeg skal prøve å holde meg noen dager til ja. Hvordan fant du ut at du ikke hadde hatt eggløsning før nå? Jeg sluttet selv på pillen i august, og tror jo jeg har hatt eggløsning.. Brukte el tester forrige mnd, fikk utslag en dag, men ingen andre tegn til el. Så der var jeg redd jeg stressa bort hele el, hvis det går an!? Denne gang hadde jeg derimot el slim og ogå litt verk i venstre siden, føler meg ganske sikker på at dette må ha vert el ? Men vet jo sannelig ikke.. hmm.. mim26, tror trikset er å bare ha EN liggende ja. Hvis ikke hadde jeg nok testet i hytt å pine ja ) Du er flink hvis du klarer å holde deg ) Min mann er selvfølgelig veldig tålmodig, stresser ikke og vil vi skal vente til etter forventet mens før vi tester. Men så kjenner ikke han på alle disse muuulige symptomene hele tiden heller da )
mim26 Skrevet 26. oktober 2010 #15 Skrevet 26. oktober 2010 hehe vel...det er en grunn til at jeg bare har en igjen...!! har brukt 15 stk på 3 måneder... :/ så nå har jeg rett og slett ikke no valg! lol:) men jeg ha to el tester som er utgått på dato liggende....så hvis fristelsen blir for stor....hihi:) men med forrige graviditet så tror jeg d gikk ca 14 dpo før jeg fikk positiv test....så d er vel ikke noe poeng ennå.
Happy87 Skrevet 26. oktober 2010 #16 Skrevet 26. oktober 2010 Har ikke hatt mensen siden juli heller.. Så ingen mens, ingen eggløsning.. Ble lurt flere ganger av nesten positive el-tester i hele 5 uker...Men plutselig en dag fikk jeg supersterk strek på el-testen i to dager og kraftige smerter i underlivet hele dag 2.. Tolket dette som at jeg endelig hadde eggløsning..Hvis ikke blir jeg ordentlig forbanna på kroppen min.. Samboer virker veldig rolig, men tror han begynte å bli frustrert over den lange ventetiden før el og nå så tror jeg han er veldig spent fram mot ikm.. Han spør hele tida om jeg har testet og sånn..Men nå skal jeg vertfall ikke ta mer enn en om dagen..
Fru-IT Skrevet 26. oktober 2010 #17 Skrevet 26. oktober 2010 6 dpo Er sinnsykt trøtt om dagen... zZzZz... Har fått veldig følsomme bryst, og det er nesten ubehagelig når den stakkars gubben prøver å ta på dem Har svidd av ganske mye på tester de første 3 pp, men denne gangen har jeg gitt dem til gubben med streng beskjed om å gjemme dem til søndagen =) (Har allerede klart å lokalisere gjemmestedet, men har klart å holde meg unna!!! enn så lenge...)
26Bk Skrevet 26. oktober 2010 #18 Skrevet 26. oktober 2010 Happy87, aaa da forstaar jeg! Hvor har du kjopt billigtestene? Og er du fornoyd med dem? Beklager den rare teksten her, men skriver paa engelsk tastatur ) Jeg har saa lyst aa teste naa, men samtidig veldig lyst aa klare aa vente til mandag ) Jaja faar sove paa det, saa er vi vips en dag naermere Ikm ) Natta!!
mim26 Skrevet 26. oktober 2010 #19 Skrevet 26. oktober 2010 off jeg er et svakt menneske!! nysgjerrigheten vant,,,all den praten om tester knakk meg.. :S hehe;) tok en av de gamle el-testene. prøvde den forrige måned med den var blendahvit...til og med to-tre timer etterpå...men nå....en svak rosa strek en time etter! jeg vet den ikke skal leses av så lenge etterpå, i allefall ikke tolkes...men....klarer ikke å la være....! dumme meg, skulle latt være!! har i allefall litt høyere håp nå enn tidligere i dag.... kanskje jeg må kjøpe inn et par tester til....hmmm... jeg får legge hodet på puta...deler seng med min stakkars lille prinsesse som ligger med spysyken (pappa måtte ta til takke med sofaen) så jeg trenger vel d jeg kan få av søvn:/ god natt allesammen! vi er snart en dag nærmere!!
26Bk Skrevet 27. oktober 2010 #20 Skrevet 27. oktober 2010 Åå, jeg øyner håp for deg mim26 ) Jeg klarte heller ikke holde meg da... Tok en el test fra cb, ikke antydning til strek en gang ( MEN, skal ikke sutre før tanta kommer!! Krysser fingrene for oss alle!!! )
mim26 Skrevet 27. oktober 2010 #21 Skrevet 27. oktober 2010 i morges måtte jeg bare prøve den siste el-testen for å se(kan jo ikke bruke g-testen ennå) ...d tok fire minutter å en svak strek nr to kom opp på displayet...! jeg tror i skal bruke den g-testen i morgen...bare litt redd for å bli skuffet...men en ting er klart;jeg har ikke el! hehe:) hvordan står d til me dere andre?? flere svake streker i d fjerne??!
26Bk Skrevet 27. oktober 2010 #22 Skrevet 27. oktober 2010 Åå så spennende!! Hvilke el tester bruker du? Jeg bruker cb sine digitale, da var det blankt nei i går.. Du må si hvordan det går imorgen da!! Krysser fingrene for deg ) Har du noen symptomer? Jeg er idag 9 dpo, kun litt stikkninger i venstre siden (mulig jeg innbiller med det) hadde plutselig to kviser 6dpo, det har jeg aldri.. Men utover dette overhode ingenting
Happy87 Skrevet 27. oktober 2010 #23 Skrevet 27. oktober 2010 Huff, klarte ikke la vær idag heller, fortsatt en negativ test.. Men er jo fortsatt alt for tidlig å miste håpet.. Jeg har kjøpt billigstrimler både el og g-tester på lavpris-tester.no... Klarer ikke skimte en strek en gang på strimmelen.. Jeg er ikke født med tålmodighet til å vente:( Skulle ønske jeg kunne legge meg til å sove og våkne på ikm-dagen.. Jaja, når det gjelder symptomer så vet jeg egentlig ikke hva jeg kjenner etter for har aldri vært gravid eller prøvd før..Men føler meg fortsatt veldig oppblåst og kjenner det stikker litt innimellom.. Lurer også på om puppene begynner å bli litt ømme.. Men alt kan jo bare være ønsketenkning også..
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #24 Skrevet 27. oktober 2010 5 dpo - nå har jeg plutselig ingen symptomer lengre Ømheten i brystene har gitt seg, ikke flere stikkinger heller hmmm...får vente og se hva som skjer når det nærmer seg ikm...
Blæddieblue Skrevet 27. oktober 2010 #25 Skrevet 27. oktober 2010 6 dpo - stikkinger og støl i nedre del av magen.... nothing more... venter spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå