Gå til innhold

vært på UL idag, fortsatt i sjokk...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

får visst en gutt!!!! hadde jeg ALDRI trodd egentlig..vet ikke hvorfor men..

så da blir det en av hver....wow,rart :)

var ikke noe TVIL om hva det var..... :) ellers en frisk og rask gutt da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis :) :) Kjekt med en av hver :)

Skrevet

jo takk. :)

men var liksom mer forberedt på jente.. Nå blir alle klær kjøpt inn, igjen,og ikke mye kan arves...søren.hehe..

en sønn liksom... hehe

Skrevet

Gratulerer så mye!! Først og fremst med at det var en aktiv, frisk krabat. Men må være litt rart, ja, med gutt. Kjekt med nytt tøy da;) Jeg har selv ei jente fra før av og er overbevist om at denne også er hunkjønn, men var på ul av andre årsaker fred.og da sa legen at hun trodde det var gutt, men var noe usikker. Så nå går jeg rundt og lurer. Hva tror du/dere? Ordinær ul om to uker.

Skrevet

Hehe, sånn følte jeg det forrige gang også..

Hadde jente fra før, og var så innstilt på en jente til.. Følte meg som en jente-mamma, og kunne ikke forestille meg å bli mamma til en gutt..

Så sa gynekologen at det lå en liten gutt i magen min.. Jeg ble nesten litt lei meg, og det tok noen uker før jeg vendte meg til at det lå en liten gutt inni der..

Men nå synes jeg det er sååå moro med en liten sønn, drømmen om å kunne pynte babyen min i rosa kjoler og søte sløyfer i håret er byttet ut med gleden over å dresse han opp i kule og tøffe gutteklær, og han er et ordentlig lite sjarmtroll :) En skikkelig guttete ettåring <3

Denne gangen håpet jeg nesten på en liten sønn til, mest praktisk ettersom vi har alt til gutt nå.. Men iflg jordmor og gyn ser det ut til at vi avslutter babyproduksjonen med ei lita prinsesse ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Vi har en av hver, og det er utrolig moro! Venter forøvrig jente nr to denne gang.

Det er jo litt sent å si til deg nå, men klær i kjønnsnøytrale farger er ikke dumt... ;-) Hos oss går det mye i brunt, grønt, rødt, grått osv. Lite med rosa og lyseblått. Men så hører det også med til historien at lillesnuppa vår er ei skikkelig guttejente som passer mye bedre i rødrutete skjorter og snekkerbukser, enn rosa struttekjoler. ;-)

Lykke til! Dere kommer til å få like mye glede av den ene som den andre!

Skrevet

Hei og gratulerer!

Jeg hadde det litt sånn som du - litt småoverrasket der jeg lå med nummer to på vei (en liten prins) og fikk se alt i "klartekst ;)

Ville bare tipse deg om babytøyet på Benetton - åååå, men de har mye søtt til babygutter! Misforstå meg rett nå, men jeg syntes faktisk at alt ble mye kjekkere med en gang da jeg oppdaget denne avdelingen med det søte, søte lyseblå tøyet. Er jo opplest og vedtatt at det finnes så mye mer til jenter i butikkene, og at det er litt av kosen å gå rundt og lete etter nuskete babytøy. Så ta deg en tur på B om du kan. Veldig masse fint der til gutter også - HURRA! :D

PS. I dag skal vi på 3D-ultralyd for å se om det er en lillesøster der inne denne gangen. Så sånn ut på den ordinære, og nå føler jeg for å få sortert og gitt vekk enten blått eller rosa for å få orden i rekkene før mini kommer :) Gøy blir det uansett!

Ha en strålende dag!

Skrevet

Gratulere så mye!!! <3 jeg var og på ultralyd i dag og venter en veldig frisk og aktiv gutt. :D han hilste til og med pent på jordmoren;) vinket og sparket som bare det.

Skrevet

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det! Vi fikk for noen uker siden endelig vite hva som var i magen min, og denne gangen blir det en jente. Jeg hadde trodd jeg skulle være guttemamma, og var fornøyd med det. Men jammen blir det en av hver. Det er nesten så jeg fremdeles ikke tror det! Men jeg er selvfølgelig veldig glad, og gleder meg masse, masse til hun kommer!!!

Skrevet

takker for masse svar :) ja det er utrolig sjokkerende... bildene fra UL viser et helhetsbilde, resten av en guttetiss...hehe..mange bilder av guttetiss :P :P

Desverre har vi ikke beneton lenger..søøøren!!

uvant blir dette iallfall uansett.. klarer ikke sette ord på det, men rart blir det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...