Gå til innhold

Noen som har erfaringer med .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaringer med gaviscon mot sureoppstøt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det smaker ikke akkurat godt, men det holder kvalmen i sjakk. Tar valigvis en, av og til to tabletter etter behov og når jeg legger meg.

Skrevet

takk for svar :) tenkte og prøve det ut i kveld. plaget på natten, og er desperat, hehe ;)

Skrevet

Synes ikke gaviscon fungerte så veldig bra, iallfall ikke på natta. Virket en halv time, så ble det bare enda værre synes nå jeg da. Også smaker den heller ikke noe godt. Men mulig det funker bedre på dagen da man ikke ligger ned. Novaluzid derimot virket med en gang og hele natta, og smaker mye bedre:-)

Skrevet

Gaviscon hjalp meg gjennom forrige svangerskap. Tok to på kvelden, sovnet greit, også tok jeg en til hvis jeg våknet på natten. Tygg de godt før du svelger. Føles veldig rart i starten, men det blir en vane. Bedre enn sure oppstøt.

Det kan også hjelpe å sove med hodet/brystet hevet.

Skrevet

De virker veldig bra for meg - nesten så jeg blir panisk når jeg går tom hehe. Og jeg syns de er kjempegode hehe... Drømmescenarioet mitt er å sitte i carporten og snuse på bilen min som lekker bensin, og knaske gaviscon. Hurra for galskapen lism.

Skrevet

Jeg tar omeprazol bluefish og kan rett og slett ikke leve uten. De virker kjempe bra og smaker lite. Jeg er kjempe fornøyd med de og synes disse er det beste for en gravid med sureoppstøt ;)

Skrevet

Jeg bruker flytende gaviscon.

Så knasker jeg lovehearts i tillegg. For de smaker bedre enn syrenøytraliserende tabletter, samtidig som de fungerer like bra kombinert med den flytende gavisconen ;))

Skrevet

tar 2 tabletter før eg legger meg om kvelden og en når eg står opp om natta. våkner av halsbrann.. ellers utover dagen, knaser eg isbiter, det er det som hjelper for meg. synes gaviscon funker, men bare en kort stund,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...