Gå til innhold

Smaug - hvordan går det med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du venta på mensen for noen dager siden, har den kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lite som et lite spor.

Så er på cd 33 nå. Har bestillt meg time til gu i dag.

Litt på grunn av det og litt pga av at jeg har hatt lyst (om man kan si det) til å få tatt en sjekk etter fødselen..

Skremmer meg selv med å lese på nettet om forhøyet prolaktin og annet snacks.. Men det passer jo litt på meg. Ihvertfall noen av symptomene *hypokonder*.

Hvordan går det med deg da?

Er lite flink å følge opp andre tråder her, men det blir vel fort sånn når man man bare sniker seg en kjapp tur innom når sjangsen byr seg i en travel hverdag..

Skrevet

Ja, har tenkt litt på det selv, å bare få sjekket at alt står bra til etter siste svangerskap og fødsel. Hva kan være galt da tror du? Jeg hadde jo en helt normal fødsel bortsett fra at jeg ble klippet på slutten, men det er jo bare utenpå og kan ikke helt skjønne at det kan ha noe å si for fruktbarheten? Jeg er på dag 16 i pp4, og har fortsatt blendahvite el-tester, men håper den kommer i løpet av uka. Den har pleid å komme veldig plutselig med helt hvite tester en dag og nesten knall positive dagen etter. Forrige pp var jo sambo bortreist så vi rakk bare siste dagen av pos test og det var tydeligvis ikke nok, så nå prøver jeg å få til å ha sex annenhver dag de neste dagene, kanskje hver dag og, får se hva vi orker.

Skrevet

Tror vel egentlig ikke at noe er galt. Men begynner å lure på om

om kanskje hormonene mine er litt på tur. Har fortsatt melk enda det er 6-7 mnd siden sist jeg ammet, fått kviser og legger på meg. Enda jeg spiser som normalt og trener litt ekstra.

Fikk bare et bittelite pyntesting på ene leppen etter fødselen så det har ingenting å si. Har lurt på å gå til gu siden ting (naturligvis) endret seg litt og ser litt annerledes ut enn det gjorde før fødselen. Har ikke hatt noen problemer i etterkant heldigvis men er greit å få bekreftet at alt er som det skal. :)

Vi hadde vel vært ca like langt i samme pp vi da om tr hadde vært i rute her. Satser på at det klaffer for oss denne pp da :)

Nå har jeg også bestillt meg el.tester så tenkte å prøve det neste pp.

Er det vanskelig eller? Når på døgnet er det best å ta de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...