Gå til innhold

Bleieavtalene/tilbud rundt omkring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på å handle inn noe bleier, vi har termin 7 desember.

Hvem hva hvor???

Alle disse bleietilbudene forvirrer iallefall meg, men har bestemt meg for å bruke pampers nå i starten.

Evt hvilke størrelser bør jeg kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de første bleiene koster vell bare rundt 17-20 kr pakken? :) men husker at det gikk en del i begynnelsen... skifta en bleie da jeg trodde hun var ferdig, så gikk det 10-15 minutter så kom enda mere, og enda mere.. :P

Skrevet

Vi kjlper inn libero sine bleier.. STR 2-3-4...

str 2 koster 12 kr for 2 pk

str 3 koster 32 kr for 2 pk

str 4 koster det samme som 2 stk 3`ar bleier....

Dette er på kiwi.. synest de er billigst på libero avtalen

Skrevet

Rema og Kiwi har jo hver 2. pakke gratis.

Coop-medlemmer betaler halv pris på alle pampers, i hvert fall på obs :)

Så det går vel egentlig for det samme tror jeg!

Jeg kjøpte faktisk den første Libero-pakka i dag når jeg handlet til kommende storebror ;)

Skrevet

Her kommer en link du kan sjekke prisene på de forskjellige typene:

http://mammanett.no/bleiepriser

MEN, skal du ha Pampers bør du gå på RIMI, der koster pakken 12,50 pr stk for str 1 (husker ikke antall bleier). Tar du to pakker får du 39,50 i rabatt (de scanner inn bleiekortet sitt som har standard avslag på 39,50), så dvs at du får penger tilbake!!! Vil anbefale å handle noe mer slik at de ikke "oppdager" dette, for de betaler neppe ut noe, he he. Ta med noen pakker av str 2 også, den koster 23,50. Min gutt gikk rett på str 2, men han var jo stor da han ble født (4530 g og 55 lang).

Hvis du tror du får en gjennomsnittelig baby hadde jeg tatt et par pakker med str 1, og et par pakker i str 2. Nå i starten har vi brukt ca 10 bleier i døgnet (noen ganger fler). Gutten vår er nå 3 uker og det går fortsatt mange bleier. Vi er fortsatt på str 2.

lykke til!!

Skrevet

PS: en annen ting jeg glemte å nevne, det er egentlig stykkprisen pr bleie som er relevant og ikke prisen pr pakke. Pga den rabatten på RIMI blir stykkprisen enda billigere på Pampers 1 og 2 enn det står i den linken jeg skrev inn i det forrige innlegget (str 2 ca 6 øre pr stk eller noe). Men det stemmer fra str 3!

Skrevet

For info: Rema har hver 2 pakke gratis - ja - men Kiwi har i tillegg halvert prisen på bleiene sine! Så Rema er egentlig helt ute av bleiekrigen når det gjelder Pampers og Libero,......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...